Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
gratulerer til dere også!Oj, men det betyr at vi og er fire måneder i dag detgratulerer så masse til deg og lille
![]()
Jeg også, men det er så vidt det går rundt økonomisk nå, jeg skal studere fra høsten og vi trenger ny bil om det blir en til og det har vi ihvertfall ikke råd til, så jeg må bare holde megJeg vil også ha en til![]()
Heldiggris! Må vente minst fire år jeg:-( Skal ta en bachelor og ppu først. Også må jeg få meg ny jobb så jeg tjener merGreit å vente litt for vår del også.. Men senest nyåret![]()
Det skjønner jeg godt! Jeg ventet til jeg var ferdig med sykepleien før vi fikk William . Ventet i noen år før det ble familie, men nå er skolen ferdig og vi er godt etablerte . Så nå kan jeg bare konsentrere meg om familienHeldiggris! Må vente minst fire år jeg:-( Skal ta en bachelor og ppu først. Også må jeg få meg ny jobb så jeg tjener merOg 7-seter og helst et hus med flere soverom. Blir nok to kull her i huset. Småjentene mine er nok skolejenter før de får flere søsken...
Kjempelurt! Vi vil også ha flere, gjerne litt tett. Men må vente (helst!) til jeg er ferdig utdanna og har jobba 6mnd. Så ideelt sett blir jeg gravid i mai 2015Det skjønner jeg godt! Jeg ventet til jeg var ferdig med sykepleien før vi fikk William . Ventet i noen år før det ble familie, men nå er skolen ferdig og vi er godt etablerte . Så nå kan jeg bare konsentrere meg om familienendelig!