Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar!Her valgte vi å starte med grøt tidlig, da hun krevde 1liter mme pr døgn.. Hun er 4mnd om en uke og har fått potet/gulrotmos og grøt en ukes tid nåElsker det.. Startet med noen skjeer midt på dagen, men økte ganske fort og er nå oppe i 7-10 skjeer
Nå får hun to grøt/mos-måltider pr dag. (lunch og kveldsmat.) Hun får mat først, deretter 90-120ml mme.
Det var noe jeg tok en avgjørelse på selvTakk for svar!Er dette i samråd med helsesykepleier?
Her får hun 2-3 skjeer med grøt om formiddagen, men jeg ønsker egentlig å ha dette måltidet før hun skal legges for dagen. Og heller ha noe annet (f.eks avokadomos, pure eller noe slik) til formiddagen. Funker det!!m? Jeg husker ingenting fra nummer 1![]()
Det må vi også gjøre, spiser hele natta.Her valgte vi å starte med grøt tidlig, da hun krevde 1liter mme pr døgn.. Hun er 4mnd om en uke og har fått potet/gulrotmos og grøt en ukes tid nåElsker det.. Startet med noen skjeer midt på dagen, men økte ganske fort og er nå oppe i 7-10 skjeer
Nå får hun to grøt/mos-måltider pr dag. (lunch og kveldsmat.) Hun får mat først, deretter 90-120ml mme.