4.juledag-snikksnakk:)

MaRtE:)

Gift med forumet
goood morgen[:)]

å, hærlige jul[:)] dette kan jeg bli vant til, ungene sover til over 8[:D][:D] føltes som kl var 6, men greit når man kommer seg opp.

mannen har dratt på jobb, men vi andre her har ferie til mandag 4.[:)]

i dag skal vi vaske litt klær, pakke om koffertene og dra til min familie. gleder meg masse[:)]

Mårnings! [:)]

Her er sambo på jobb igjen, og jeg og ungene styrer skuta. Har sendt Ida til Trondheim med svigermor, tanta hennes og søskenbarna - de skal på teater! Er Jul i Prøysenland, så det blir nok koselig! [:)] Jeg og Tobias koser oss bare hjemme, han er rampete i dag, så jeg har nok å gjøre! [;)] Han har begynt å si navnet sitt i dag, bare at han kaller seg "Bi" [:)] Herlige gutten!

Jeg sov til tolv i dag. Siste mogen med barnefri så det var bare å nyte den. I kveld kommer antagelig N hjem igjen fra pappajuleferie. Nå skal jeg ut å bytte litt julegaver, og i kveld skal det trenes. Hadde nemlig på klokken for å trene halv elleve i morges men det utgikk for dyna var såå god.[:)][:)][:)][:)][:)]

vært ute vi, nå spiser jeg mat og ungene is[:D] det er jo jul[:D][:D] -7,8 grader ute, men det føltes ikke kaldt.

thomas var ute uten bleie, han har blitt så flink til å gå på do[:)] sier ikke ordentlig i fra, men er alltid tørr når vi skal skifte bleie[:)] så da går vi på do.

suki: herlig! [:'(][:'(]

Her har Tobias virkelig vært i farta i dag... 3 glassengler har han knust. Jaja, det gir meg en mulighet til å dra på shopping etter flere glassengler, men jeg likte jo de vi hadde jeg da! [&:]

Jeg har trent bort julefett og det føles nydelig[:)] Solet kroppen min har jeg også gjort. N er kommet hjem fra julefeiring med pappaen og leker på rommet sitt. Han finnes ikke trøtt grunnet soving i bilen p åvei hit, så da får han leke litt med gavene sine.

ORIGINAL: suki

Ja her er det herlig om dagen asså. Akkurat nå er TS den vrangeste ungen i hele norge. Det er jeg sikker på. Hun vil ikk legge seg om kveldene og vil ikke noe som helst. Vil ikke pusse tenner, vil ikke ha på pysj, vil ikke vaske seg, vil ikke tisse på do osv osv. Alt er en kamp, og samboern og jeg har totalt forskjellig mening om hvordan ting bør gjøres. Jeg er for å være bestemt og konstruktiv, mens han tøyser og tuller og lar TS være sjefen. Ja, jeg vet det lønner seg og være litt morsom i noen sammenhenger, for å lettere få barnet på sin side. Men noen ganger må en bare stå på sitt og være den voksenpersonen man faktisk er!!

Enig med deg Suki.
Hannah har blitt temmelig sta ved legging i det siste. Det er jo greit med litt lokking og leking for å "lure" henne til å gjøre som vi vil, men det kan jo ikke ta helt over heller.... Da er det jo vi som har blitt lurt og manipulert.

Back
Topp