Huff ja, det er utrolig fort gjortHermine snubler og tryner maaange ganger for dag, er alltid med hårfin margin at hun ikke knaller i bord og hjørner![]()
![]()
Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff ja, det er utrolig fort gjortHermine snubler og tryner maaange ganger for dag, er alltid med hårfin margin at hun ikke knaller i bord og hjørner![]()
![]()
Var bare ei natt, like greit for etter i underkant av ett døgn begynte vi å bli litt lei av å løpe etter henne rundt på båten![]()
![]()
ja, det er stor stas å få løpe slik fritt rundt overalt å utforske verdenHihiser at det kan være slitsomt ja
men bra hun har kost seg!
![]()
Nei huffda, sånn uflaks!Skjer med de beste, da vet dere iallfall at hun fortsatt ikke tåler melk
![]()
...men er så rart at ikke dere har fått samme innstruksene som ossVi fikk beskjed fra sykehuset om totalt avhold fra alt med melkeprotein i til hun blir 2år, for å la tarmene modnes uten stadig irritasjon av melk
...gjelder alt mulig, kjøttkaker, pølser, sauser, pålegg osvosv.
Nååå...Dere er ikke fæle foreldre da.Slikt skjer.♡ Fikk hun utslett? Håper det har gitt seg helt nå og at natta blir god som gull.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
aaah, skjønner! Men da har våre små forskjellige symptomer vettuJa vi fikk beskjed om å vente til hun var ett år med å gi mat med melk, og to år med drikkemelk og mat med mye melk som risengrynsgrøt osv.
Har faktisk spurt de om igjen siden vi har vært på barneavdelinga med simone noen ganger, og jeg har lest her om dere andre med melkeallergibarn, og de sier at siden hun kun gulpet/spydde mye og fikk utslett og ingen skumle symptomer, så kan vi introdusere i mat. Ved blod i bleien, alvorlige allergiske reaksjoner osv bør man vente til 2 år sa dede sa at kokt melk var bedre enn ukokt å teste med. Men i mat blir det vel som regel kokt. Prim, pølser, vanlig yoghurt osv tåler hun. Mer også, men kom ikke på mer med melk i ;-)
huff, håper hun vokser det av seg innen 3 år, men kanskje dere er så uheldige at hun er i den 15% som ikke vokser det av seg siden hun fortsatt blir så dårligHun ble bra igjen etter noen timer og litt søvn heldigvismen blir nok å være ekstra forsiktige med melk, og kvir oss til 2 års alderen da vi liksom skal teste.
Uff, det er fort gjortHuff ja, jeg rakk ikke fram i tide
Tror du jeg er sliten eller?! Haha..En smule ør i hodet nå ja, men er ikke skremt av tanken på flere barn for det.
Tror det er sunt med søsken altså, for i dag så vi tydelig forskjell på de tre søsknene (type: om du skal ha noe må du ta det) og Jenny (type: jeg er vant til å ha alt for meg selv)
Lillejenta som var her på besøk klarte å helle kald kaffe ut over hele seg og mannen min var der med EN gang, bærte henne med seg inn på badet, tok av våte klær og skrifta bleie, mens jeg fant fram et skift hun kunne låne. Nabodama var så imponert da..Mens vi damene kunne sitte i sofaen, drikke kaffe og skravle, satt mannebeinet på gulvet og leika med to 1-åringer og to gutter på 5 og 6 år.♡
Hallo godtfolk
Så mange fine bilder her i dag!
Her flyr tiden og vi rakk både utelek og bytur i dag! Stor stas med buss hjem igjen
Lillebror finner ikke helt søvnen i kveld, sikkert fordi han sov lite på dagen..
Hva gjør dere i kveld?
Då va Fie lagt seg, før ein times tid sian, og eg hold på å lag meg nå kosemat :-D
Kveldsgrøtn trur eg at eg må kutt ut snart, og gje ho brødskiva istan. Ho e begynnt å tull når ho ska spis kveldsmat...hold grøtn i munn tell dn bi suppaså dt tar 5-10 min mellom kvar skjei :-S i dag vart eg lei, og ga ho brødskiva med bacon-ost (favorittn) og dt va vest suksee.
Ka spis dåkkers småfolk tell kvelds?
<3 Fie Elise <3
Driver å tester den nå, slett ikke dum
Nasse klarte å falle ut av sofan i kveld, og slo panna i border, hun satt faktisk fast slik mellom sofan å bordet:-( Fikk den kulen og en liten rift i panna stakkars:-(
huff, ja, den var jo neongrønnMen smakte godt da, jeg måtte spise 2/3
![]()
hehe, ja, sånn går det når man kler seg som en kattepus![]()
Mannen dro på trening og jeg ble litt smågal av småsure unger etter at vi hadde vært ute. Siden Lillebror ikke hadde sovet enda så jeg snittet i å putte han i vogna og gå i rolig 5-åringtempo til byen og møte lillesøs som spanderte kakao på TVar dere ute på tur alle mann eller?høres fint ut med utelek, bytur og ikke minst busstur
Her slappes det av med tv, brus og smash![]()
Mannen dro på trening og jeg ble litt smågal av småsure unger etter at vi hadde vært ute. Siden Lillebror ikke hadde sovet enda så jeg snittet i å putte han i vogna og gå i rolig 5-åringtempo til byen og møte lillesøs som spanderte kakao på T![]()
![]()

Ja, det blir litt annet med sine egne. Også hjalp det ikke på at jeg mata de to eldste med kakao og mini-marsmellows da. Hihi..Hyper much? Greit når man kan sende dem hjem etterpå!Haha kan tenke meg det ja! Er ganske så ør i hue på slutten av dagen her
Hehehe godt du ikke er skremt! Og det er jo noe helt annet igjen når det er dine egne barn<3 ja er nok ganske sunt med søsken
jeg har jo 3 søsken selv og kunne ikke tenke meg et liv uten dem
og kan se at Emira og Liana har veldig godt av hverandre også
Er spent på når dere får nr 2har dere noen planer om evt når dere skulle satse på en til?
Ååh så flink og snill mannen din er da! Ikke dårlig at en mann velger å gjøre noe sånt medogså så herlig for dere damer som fikk sitte å drikke kaffe og skravle
![]()
Ja, det blir litt annet med sine egne. Også hjalp det ikke på at jeg mata de to eldste med kakao og mini-marsmellows da. Hihi..Hyper much? Greit når man kan sende dem hjem etterpå!
Nr.2 for komme når den kommer.Jeg vil jo ha dem ganske tett, men jeg skjønner jo at det blir en utfording med tanke på studier og økonomi (studielån), men en utfording er det vel å få barn uansett tenker jeg? Håper jeg ikke blir like dårlig som i forrige svangerskap, for DET var ikke noe særlig (kasta opp nærmerst hver dag til uke 25).
MEN jeg kan ikke gå ut i fra at jeg blir dårlig. Kan hende jeg blir sprek som en ungfole!
![]()
Ja, da var jeg stolt av mannen min!!Innimellom glimter han virkelig til, den luringen.♡
Leoh og Emira er såå likeGod kveld!
Dagen har bare flydd avsted idagetter handling av mat osv.. så begynte jeg på middag..og etter det ble det litt rydding og leking, også lagde jeg og Emira muffins
ble 45 stk! Så imårra må jeg bare ha på topping og litt strø, så er dem klare for juletrefesten
Må bare vise frem den fine gutten min, i sine nye klær jeg kjøpte for et gavekort han fikkfår vise dere bilder av den eneste ungen min som godtar å bli tatt bilde av
Vis vedlegget 45613
Vis vedlegget 45614