4 januar

Hallo godtfolk
Så mange fine bilder her i dag!
Her flyr tiden og vi rakk både utelek og bytur i dag! Stor stas med buss hjem igjen :)
Lillebror finner ikke helt søvnen i kveld, sikkert fordi han sov lite på dagen..
Hva gjør dere i kveld?

Hello.
Vi er i Sverige hos mamma og lillesøster.
Nettopp flyttet hit. Er så gammeldags og koselig her.
Mamma har kanelboller i ovnen også skal vi lage lasagne etterhvert :-)

En noe sliten meg,med et lag mascara haha..

Hva skal dere ikveld?
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Fiiine jentene :D

Då va Fie lagt seg, før ein times tid sian, og eg hold på å lag meg nå kosemat :-D

Kveldsgrøtn trur eg at eg må kutt ut snart, og gje ho brødskiva istan. Ho e begynnt å tull når ho ska spis kveldsmat...hold grøtn i munn tell dn bi suppa :-P så dt tar 5-10 min mellom kvar skjei :-S i dag vart eg lei, og ga ho brødskiva med bacon-ost (favorittn) og dt va vest suksee. :-)

Ka spis dåkkers småfolk tell kvelds?

<3 Fie Elise <3

Hallo godtfolk
Så mange fine bilder her i dag!
Her flyr tiden og vi rakk både utelek og bytur i dag! Stor stas med buss hjem igjen :)
Lillebror finner ikke helt søvnen i kveld, sikkert fordi han sov lite på dagen..
Hva gjør dere i kveld?
Hermine sovna i bilen på tur hjem og ble vekt 16.30, hun virka kjempetrøtt da hun ble lagt men finner heller ikke roen og sutrer og kaver :oops: Tenker at noe kanskje plager henne, mye inntrykk eller noe, siden hun har vært så urolig de siste kveldene/nettene.
Nå er det pizza, ny episode The Big Bang Theory og siste rest av julesnopet på menyen :D i morra ryker snoprestene ut sammen med julepynten nemlig!!! ;)

Då va Fie lagt seg, før ein times tid sian, og eg hold på å lag meg nå kosemat :-D

Kveldsgrøtn trur eg at eg må kutt ut snart, og gje ho brødskiva istan. Ho e begynnt å tull når ho ska spis kveldsmat...hold grøtn i munn tell dn bi suppa :p så dt tar 5-10 min mellom kvar skjei :-S i dag vart eg lei, og ga ho brødskiva med bacon-ost (favorittn) og dt va vest suksee. :)

<3 Fie Elise <3
Vår har aldri vært noen stor grøtspiser akkurat, så det er ikke noe vi bruker daglig. Det hender vi lager havregrynsgrøt til begge gutta, og det synes han er ok.
Til kvelds spiser han brødskive, lompe med pålegg eller soyayoughurt med cheerios eller havrefras i =) Og litt frukt!

Hermine sovna i bilen på tur hjem og ble vekt 16.30, hun virka kjempetrøtt da hun ble lagt men finner heller ikke roen og sutrer og kaver :oops: Tenker at noe kanskje plager henne, mye inntrykk eller noe, siden hun har vært så urolig de siste kveldene/nettene.
Nå er det pizza, ny episode The Big Bang Theory og siste rest av julesnopet på menyen :D i morra ryker snoprestene ut sammen med julepynten nemlig!!! ;)
Snoprestespising her og :p
Og det er utrolig hvor påvirka de blir at forskjellige dager. Han sovnet kl 20, men våknet til nå 45 minutter etterpå..

Kveldsgrøtn trur eg at eg må kutt ut snart, og gje ho brødskiva istan. Ho e begynnt å tull når ho ska spis kveldsmat...hold grøtn i munn tell dn bi suppa :-P så dt tar 5-10 min mellom kvar skjei :-S i dag vart eg lei, og ga ho brødskiva med bacon-ost (favorittn) og dt va vest suksee. :-)

<3 Fie Elise <3
Er ikke alltid Hermine spiser noe særlig til kvelds, som idag var hun sulten kl 17 og spiste 2 fiskekaker og masse nudler da, så kl 19.30 tok hun en klementing og 1/2 soyayoghurt før hun la seg bare ;)
Grøt spiser hun veeeldig sjeldent i grunnen, men kanskje annen hver uke bare for variasjonens del. Ellers går det i brød, frukt/fruktmos/smoothie og soyayoghurt til kvelds og mme etterpå :)

Snoprestespising her og :p
Og det er utrolig hvor påvirka de blir at forskjellige dager. Han sovnet kl 20, men våknet til nå 45 minutter etterpå..
Håper det blir bedre når vi kommer inn i rutinene igjen, slitsomt for alle parter med så avbrutt søvn!

Håper det blir bedre når vi kommer inn i rutinene igjen, slitsomt for alle parter med så avbrutt søvn!
JA det er det. Gleder meg litt til uken som kommer og videre fremover, egentlig. Gleder meg selv til å komme meg litt på jobb igjen for å komme i gjenget :D

JA det er det. Gleder meg litt til uken som kommer og videre fremover, egentlig. Gleder meg selv til å komme meg litt på jobb igjen for å komme i gjenget :D
Haha, jeg er stikk motsatt, gruer meg fælt til hverdagen begynner igjen! Digger å bare ha fri og kose oss hjemme sammen uten noen hverdagsbekymringer :p ;)

Er ikke alltid Hermine spiser noe særlig til kvelds, som idag var hun sulten kl 17 og spiste 2 fiskekaker og masse nudler da, så kl 19.30 tok hun en klementing og 1/2 soyayoghurt før hun la seg bare ;)
Grøt spiser hun veeeldig sjeldent i grunnen, men kanskje annen hver uke bare for variasjonens del. Ellers går det i brød, frukt/fruktmos/smoothie og soyayoghurt til kvelds og mme etterpå :)

Fie e en ganske storpiser syns eg, etter størrelsen :P
Ho får 2 brødskive tell frokost, men pålegg og melk på sia, også bruk ho å få yoghurt og grøt før ho legg seg tell kvila, også når ho står opp så får ho frukt, også e det middag, også tell kvelds ha ho brukt å få grøt…meeen no trur eg at eg ska begynn med brødskiva :)

Nasse klarte å falle ut av sofan i kveld, og slo panna i border, hun satt faktisk fast slik mellom sofan å bordet:-( Fikk den kulen og en liten rift i panna stakkars:-(

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app

Da er vi kommet hjem! Er jammen meg både morro og litt slitsomt å være på båtreise med en ettåring som bare vil "pringe" (springe) og sjabber i vei i ett sett med alt og alle :p

Hun kom idag bort til pappaen og spurte "pappa kope is?" Da smelta såklart pappaen helt og sa at ja, vi kan kjøpe is! Og til isdisken bar det med dem, og så hadde de IKKE melkefri is :eek: Hermine jabba i vei og sa pappa kope is sikker 30 ganger mens han sto der ved isdisken og klødde seg i hodet (hva nå liksom) :p Heldigvis var det en hyggelig mann der som gikk på kjøkkenet og spurte etter sorbet-is og det hadde de heldigvis så vi fikk kjøpt en tallerken med pæresorbet :D Hermine ble såklart overlykkelig og helt i hundre ;)
Fornøyd jente!
Vis vedlegget 45586

...når vi skulle gå av båten passerte vi ei russisk dame i ei pelskåpe laga av noe som lignet leopardpels (lurer fælt på hva den var laget av, for så ut som ekte pels)m Hermine pekte på damen og brøt ut "OI MJÆO!!!" Opptil flere gang, hun gikk bort til damen, pekte på henne og repeterte igjen og igjen :p Pappaen måtte forklare for damen som så ut som et spørsmålstegn, og heldgivis lo hun :p

Åh så det på fb! Syns det var sååå bra gjort av dem at dem fikk ordnet is uten melk! :D også så knæsj farge! Midt i blinken for en liten jente;)

Hahah gode Hermine! Godt dama ikke bøe fornærmet:P men hun ble vel heller glad, siden hun går kledd som en katt :P

Fie e en ganske storpiser syns eg, etter størrelsen :p
Ho får 2 brødskive tell frokost, men pålegg og melk på sia, også bruk ho å få yoghurt og grøt før ho legg seg tell kvila, også når ho står opp så får ho frukt, også e det middag, også tell kvelds ha ho brukt å få grøt…meeen no trur eg at eg ska begynn med brødskiva :)
4 måltider + 1 mellommål her også, men hun spiser desidert mest til lunsj og middag, og mindre morgen og kveld. Men hvis hun har spist lite gjennom hele dagen så er hun mer sulten om kvelden såklart ;) Matlysten varierer, men blir stadig overrasket over mengdene mat den lille kroppen klarer å fortære :p
Hun var syk første halvdel av julen, og spiste nesten ikke på 10 dager, men den siste uken har hun visst tatt igjen det tapte og fått litt mer mage :rolleyes: :p

Åh så det på fb! Syns det var sååå bra gjort av dem at dem fikk ordnet is uten melk! :D også så knæsj farge! Midt i blinken for en liten jente;)

Hahah gode Hermine! Godt dama ikke bøe fornærmet:p men hun ble vel heller glad, siden hun går kledd som en katt :p
huff, ja, den var jo neongrønn :eek: Men smakte godt da, jeg måtte spise 2/3 :p
hehe, ja, sånn går det når man kler seg som en kattepus :p

Nasse klarte å falle ut av sofan i kveld, og slo panna i border, hun satt faktisk fast slik mellom sofan å bordet:-( Fikk den kulen og en liten rift i panna stakkars:-(

næmmen stakkars liten da :( fort gjort sånne uhell!

Huff ja, jeg rakk ikke fram i tide:(

Hermine snubler og tryner maaange ganger for dag, er alltid med hårfin margin at hun ikke knaller i bord og hjørner :eek: ;)

Back
Topp