Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Så flink å tegne/holde mange blyanter i hånda!!Hei jentereg å Fie sto opp klokka 07 i dag
vi ha spist frokost.
Vi ska kansje ta turn tell bæsteforeldran menna i dag, får sjå ann føret litt ;-) e glatt ute i dag!
No så tegn vi litt ;-) elr Fie ser ke mange blyanta ho får i handa ;-)Vis vedlegget 45499
<3 Fie Elise <3
God morgen![]()
Fine, flinke Fie <3
I dag sto jeg opp med Simone for første gang siden jeg ble gravid tror jeg. Veldig deilig å ha morgenstund med hun igjensto opp kl 07.30. Vi har stekt brød og spist frokost, hun har lekt og jeg drukket kaffe og kost med hun innimellom. Veldig rolig! Helt uvant for meg å være "alene" med hun uten at jeg er utslitt, så storkoser meg
![]()
Nå har vi akkurat vekket pappan, for vi skal få barnevakt og komme oss ut og finne en frisør som kan ta bort resten av håret mitt. Får helt noia av alt som faller, og det er kommet en liten flekk fremme. Tørr ikke gå ut for dør når jeg plutselig kan ha en skallet flekk eller to eller lange tykke tuster som henger nedover ryggen langt under der håret slutter. Da vil jeg heller bestemme hvordan jeg ser ut selv og bruke hodeplaggetter det prosjektet, skal vi ut å handle litt div vi trenger for å få orden på huset. Det blir deilig!
![]()
Simone går og bærer på en julemus, og kaller den Pappa..haha!
Vis vedlegget 45502
Ligner litt ikke sant? ;-p
Vis vedlegget 45503
Her spiser hun frokost i dag![]()
Ha en fin dag jenter!![]()
Haha! Søte Simone.. Det er så gøy når de gjør sånne ting!!God morgen![]()
Fine, flinke Fie <3
I dag sto jeg opp med Simone for første gang siden jeg ble gravid tror jeg. Veldig deilig å ha morgenstund med hun igjensto opp kl 07.30. Vi har stekt brød og spist frokost, hun har lekt og jeg drukket kaffe og kost med hun innimellom. Veldig rolig! Helt uvant for meg å være "alene" med hun uten at jeg er utslitt, så storkoser meg
![]()
Nå har vi akkurat vekket pappan, for vi skal få barnevakt og komme oss ut og finne en frisør som kan ta bort resten av håret mitt. Får helt noia av alt som faller, og det er kommet en liten flekk fremme. Tørr ikke gå ut for dør når jeg plutselig kan ha en skallet flekk eller to eller lange tykke tuster som henger nedover ryggen langt under der håret slutter. Da vil jeg heller bestemme hvordan jeg ser ut selv og bruke hodeplaggetter det prosjektet, skal vi ut å handle litt div vi trenger for å få orden på huset. Det blir deilig!
![]()
Vis vedlegget 45502
Vis vedlegget 45503

Hei jentereg å Fie sto opp klokka 07 i dag
vi ha spist frokost.
Vi ska kansje ta turn tell bæsteforeldran menna i dag, får sjå ann føret litt ;-) e glatt ute i dag!
No så tegn vi litt ;-) elr Fie ser ke mange blyanta ho får i handa ;-)Vis vedlegget 45499
<3 Fie Elise <3
Hihi, så søt hun er!God morgen![]()
Fine, flinke Fie <3
![]()
![]()
Vis vedlegget 45502
Vis vedlegget 45503
Søta!Hei jentereg å Fie sto opp klokka 07 i dag
vi ha spist frokost.
<3 Fie Elise <3
Hei jentereg å Fie sto opp klokka 07 i dag
vi ha spist frokost.
<3 Fie Elise <3
God morgen
Fine, flinke Fie <3
Vis vedlegget 45502
Vis vedlegget 45503
Her spiser hun frokost i dag
Hellu
Fikk omsider Hermine til å sove i går kveld, i mi smaaale køye så når hun slokna smøyg jeg henne over i reisesengaMen hun ga seg ikke der og har sutra og skreket til ørten ganger iløpet av natta, så jeg er helt fjern idag
Vi har kosa oss med god Hurtigrutefrokost og sitter nå på panoramadekk og nyter utsikten
...Hermine nyter litt Timmy Tid på Ipaden
Snart skal snuppa sove så da tenker jeg at vi går ned på lugaren så hun får sove i fred
På båttur!
Vis vedlegget 45520
*Surfer mobilt*
Tror det er ei lita pie som ble sliten etter å begynne i barnehagen igjen, så hun trengte å hvile ut.Haha! Søte Simone.. Det er så gøy når de gjør sånne ting!!![]()
Og så fint at dere har hatt en fin morgen. Det unner jeg dere.♡
Lykke til hos frisøren i dag! Skjønner godt at du fjerner håret. Gleder meg til å få se hodeplaggene du har kjøpt.
Kos dere på "date" i dag!!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hellu
Fikk omsider Hermine til å sove i går kveld, i mi smaaale køye så når hun slokna smøyg jeg henne over i reisesengaMen hun ga seg ikke der og har sutra og skreket til ørten ganger iløpet av natta, så jeg er helt fjern idag
Vi har kosa oss med god Hurtigrutefrokost og sitter nå på panoramadekk og nyter utsikten
...Hermine nyter litt Timmy Tid på Ipaden
Snart skal snuppa sove så da tenker jeg at vi går ned på lugaren så hun får sove i fred
På båttur!
Vis vedlegget 45520
*Surfer mobilt*
Hihi, så søt hun er!
Skjønner godt at du vil klippe deg, må være ubehagelig med hår overalt. Jeg har iallfall noia for løshår rundtomkring, og det er bare vanlig røyting
*Surfer mobilt*
God ettermiddag
I dag har vi fått sove til ÅTTE!!!!Tror det er ei lita pie som ble sliten etter å begynne i barnehagen igjen, så hun trengte å hvile ut.
Vi har vært en tur i byen for å sjekke ut salget på Glassmagasinet, men det var ikke mye å skryte av gitt. Så dro vi på cafe og tok en kaffe, det falt vesla i smak, for da får hun seg Solrik. Sukkerbombe fant jeg ut
Nå er vi hjemme igjen, og nasse ligger ute å sover en lur. Mannen vasker siste rest av huset
Jeg har kjøpt meg nettbrett for pengene jeg fikk til jul, som han skal hente etterpå, spent på det. Savna noe sånt under permisjonen sist![]()