4 barnsmor - ønsker et barn til!

Hvis det passer så kjør på:)

Kan man forsørge dem og har energi til å følge opp alle så kjør på, bare koselig det :-)

Ville ikke tenkt noe spesielt.
Hyggelig det da :)
Ønsker de 5 er det deres sak, jeg vil ikke ha orket det.

Jeg ville kanskje sperret opp øynene litt, for det er jo mange barn, men ikke noen særlig reaksjon ut over det tenker jeg.

Ville fått litt sjokk først! Syns det er krevende å følge opp to jeg:o
Men hvis de selv mener de klarer det så vet de nok de best selv:)

Hvis man har økonomi og kapasitet til det så kjør på :)
Kommer selv fra en familie der vi er 5 barn så jeg sperrer egentlig ikke opp øynene. Finns jo de med 7-8 barn, det sjokkerer meg mere :)

Blir imponert, jeg! Flott at noen ønsker mange barn! Selv venter jeg nr to, og tenker jeg stopper der, det er i alle fall planen. Tror ikke jeg er laget for mer enn det. :p

Hvis dere har økonomi og tid til det, så hvorfor ikke. Og ikke minst plass ;) Hvis det er flere fedre involvert, så hadde jeg nok reagert annerledes.

Så lenge dere har energi til å følge opp alle fem, så ser jeg ingen problemer :) Er selv fra en søskenflokk på fem stk, syns det er koselig med så mange søsken jeg!

Blir imponert rett og slett. De fleste jeg kjenner stopper på 3. Jeg legger meg ikke oppi hvor mange barn en annen familie vil ha. Det får være deres ansvar. Noen syns jo jeg som har to er for lite også. Man får respektere begge veier :)

5 barn er da vel ikke noen sak?

Ønsker man 5 så er det jo bare fint det :)

Jeg kommer fra en stor familie og synes det er toppers!

Det er bare helt nydelig <3
Det må være forferdelig å angre på at man ikke fikk de barna man føler man skal ha.

Er vel bare dere som bestemmer det :-) hadde vi hatt plass i huset, ville jeg hatt et helt fotballag:)

Det har vell ingen noe med så lenge de tar vare på barna sine uansett antall:)
Synes det er fint med de som har overskudd og økonomi til det. Men her holder det med to<3

Jeg hadde nok tenkt mer over det om det var 2-3 fedre i bildet dessverre må jeg innrømme det.

Hadde ikke stusset over det i det hele tatt :) før var det Da vanlig med 5-7 barn :) så slenge det er rom for det å økonomi og alt tillater det så kjør på :D :D

Kommer helt an på. Kjenner ei med 4 (kanskje snart 5) og ei med 5 barn. Ene familien går helt strålende, den andre absolutt ikke. Ja et barn koster penger, men energi, overskudd og tid teller mer synes jeg. Det er stor forskjell på å ha omsorg for ett eller to barn samtidig enn å klare å være tilstede for 5 stykker samtidig. Jeg tenker at et barn med 4 søsken fortjener å bli fulgt opp like bra som et barn med ett søsken. Så da må foreldrene nedprioritere noen ting, enten det er selvrealisering, full jobb el.

Men hvis alt funker så er det vel bare koselig :) Det er jo spesielt i den forstand at det er større barneklokk en gjennomsnittet, men hva gjør vel det?

Ville tenkt : Så heldig at de har så mye energi, skulle ønske det var meg :-D
Samme her egentlig. Skulle ønske jeg hadde en kropp i toppform som gravid og at jeg hadde energi og var i form i babytiden. Da kunne jeg også glatt fått 5 unger:)

Back
Topp