4. Barnesykdom

CFB

Februar 2014's Miss håndarbeid
Februar 2014 - Skjult forum
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Noen av deres små som har hatt det 2 ganger? Skal vel strengt tatt bli immun? Ganske sikker på at A hadde det rundt 1 års alderen. Nå har hun hatt høy feber lørdag til tirsdag uten noen andre symptomer på sykdom. Og poff så kom prikkene plutselig..
 
Er så mye forskjellige sykdommer med feber og utslett at det hadde jeg ikke tenkt så mye på. De kan jo arte seg på litt forskjellig fra person til person også (selv om det finnes en "normal" med symptomer.) Så det kan godt hende hun hadde noe annet sist eller noe annet nå.
 
Er så mye forskjellige sykdommer med feber og utslett at det hadde jeg ikke tenkt så mye på. De kan jo arte seg på litt forskjellig fra person til person også (selv om det finnes en "normal" med symptomer.) Så det kan godt hende hun hadde noe annet sist eller noe annet nå.
Ja vanskelig å skille mellom mange av de der. Når jeg leste om 4.barnesykdom i går så var det i hvert fall som å lese om de siste dagene til A :).
 
Prikker etter feber kan også være varmeutslett/svetteutslett:)
Ja var det aller første jeg tenkte på faktisk. Men hun var feberfri hele dagen og de kom på kvelden. Uansett så er jo formen hennes tipp topp og utifrå det jeg kunne lese meg frem til så er det ok å sende henne i bhg igjen nå. Hun går jo på veggene hjemme :D
 
Ville tru det er noko anna denne gongen :) Men om det er den 4 så er dei jo friske når prikkane kjem :)

Btw: bytta navn? Har ikkje fått med meg der :p
 
Ville tru det er noko anna denne gongen :) Men om det er den 4 så er dei jo friske når prikkane kjem :)

Btw: bytta navn? Har ikkje fått med meg der :p
Ja, lagde nettopp en ny tråd. Tenkte ikke over at det ikke var så logisk hvem jeg var :D
I tillegg så var jeg veldig lite på forumet siste månedene så kom vel litt ut av det blå her plutselig :D
 
  • Liker
Reactions: EJ
Back
Topp