4.August babbletråd

Annic73

Gift med forumet
Wuuu[:D] No ska æ straks køye... litt overtrøtt no ja... vi har snudd døgnet litt sambo og æ[:o][&:] blir full sjerpings til uka gitt[8|][>:]

I dag skal vi i bryllup... Middag kl 15, så formiddagen går vel til forbredelse av det...
Søstra til sambo kommer og skal være sammen med de store barna, Andreas blir med da...
blir ikke noe sen kveld på oss (ihverfall ikke mæ) drar vel hjem med Andreas når fæsten bynner å "ta av"...
Sambo kan jo heller ikke drikke pga han går på  sterke smertestillende tabletter så det kan vel hende han å blir med når æ vende næsa hjæm... vi får se[;)] 
No har håret mitt tørka ( æ har stripa det ikveld) så no ska æ køye...
natti natti ....

..... og go morgen til dere [:D]

God morgen til alle sammen[:D][:D][:D]

Huff jeg er trøtt nå jeg

ORIGINAL: Suki

God morgen! Trøtt jeg også. Samboern kom hjem kl. 4. Rakk akkurat å sovne igjen før snuppa våkna halv 5. [:o] Jeg bestemte meg for å ikke gi etter å stå opp med henne, men det tok over en time å få henne til å sovne igjen.
Også stod vi opp litt over halv 8.
I dag blir det shopping og fotballkamp!

Alltid gøy med shopping[:D][:D] hvilken fotball kamp skal du på[8|]

ORIGINAL: buffi

God morgen! Trøtt jeg også. Samboern kom hjem kl. 4. Rakk akkurat å sovne igjen før snuppa våkna halv 5. [:o] Jeg bestemte meg for å ikke gi etter å stå opp med henne, men det tok over en time å få henne til å sovne igjen.
Også stod vi opp litt over halv 8.
I dag blir det shopping og fotballkamp!

Kan ver kult det også hehe

Selv foretrekker jeg eliten men det har har du nok fått med deg ja[:D][:D][:D][:D]

Alltid gøy med shopping[:D][:D] hvilken fotball kamp skal du på[8|]

Ikke så gøy shopping i dag. Skal bare ha matvarer og blomster. (Dårlig råd nå! [:'(]).
Vi skal se Mjøndalen spille borte mot Åmot. (Litt sånn lokaloppgjør i 2.divisjon). [:D] 
Heia MIF!!!!!!!!! (de spiller i brune drakter!)

idag skal jeg lage kake... bestemora mi har bursdag i morra[:D] så håper jeg det blir telt tur i dag.. blei ikke noe av i går for vi fant ikke noe plass å være på.. folk er jo på hyttene hele tia lissom så er ikke no særlig med plass da siden de er overalt[&:] lillegutt er hos mora mi[:)] godt med heeeelt barne fri en gang iblant.. blir første gangen han er vekk i 2 dager da[&o] aldri vært det før[&o] men det går nok bra.. han er jo sååå stor nå[:D] snakkes jenter[:)] ha en fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin dag

da sitter jeg her klar til å dra på martna jeg å[:D] venter bare på franken som måtte til byen først å kjøpe seg et modellfly først[8|] disse barna altså...[:D]

skal i 30årsdag etterpå, blir kaker[:D][:D]

snakkes!!!

HALLO [:D]

Idag sov jeg helt til kvart på 11, det var løøøøvlig [:D]
Skal en tur til mamma tenker jeg, jepp mammadalt [:)]

Nica85- grattis med huleboer[:)][:)]

Sov lenge i dag alle sammen, deilig. Ellers så skal vi ut en tur i dag, jeg har så lyst på ny mobil - jeg bare må ha det. Også må mikro ha noen nye sokker, for nesten alle er plutselig blitt så små[:)]

i kveld skal vi til pappa en tur, det er alltid kos....

hei og hå alle sammen!!!

DA er jeg våken[8D] NEida, sto faktisk opp 12.10 (mini sov til da, eller skreik hvertfall ikke)[&:]

Jeg sitter å fantaserer om mat og at jeg har lyst på[8D] MEN i går så jeg meg i speilet og det var ikke mye pent, så jeg BURDE kutte ut å spise så mye dritt (vil feks ha mækkern til frokost jeg[8|])

I dag kommer det 2 venner, vi skal visst se film. Egentlig har jeg lyst til å være alene med sambo i dag, men dette avtalte vi jo for en uke siden så[8|]

Annic: Kose deg i bryllup - du er fortsatt gæærn i mine øyne! Tøffere dame skal man lete lenge etter[:D]

Suki: Kose deg på fotball kamp, og stå på med lille jenta, husk hvor deilig det blir i lengden

MaRtE:): Kose deg i bursdag *jeg vil ha kaaake*

nica85: Graaatulerer så mye igjen[:D][:D] *jeg vil også* Men kan drøye litt jeg. hihih

~Lucky~ er mammadalt[8D] *kniiis*

Looney: Jeg vil også ha ny mobil, for min er booorte[&o][&o] *snufs*

ORIGINAL: nica85

Huff, ja da er jeg gravid da! [:D] Noen syns vel det er tidlig å fortelle det, men en sånn nyhet skal man ikke holde i vår familie hvertfall. Mamma og pappa ble kjempeglade, lillesøster og venninna min Sandra var i ekstase, og tanta min overlykkelig. [:D] Nå spørs det om sambo forteller sine det. [8|]

Ingen spesielle planer for idag, skal en tur bort til bygget og hjelpe litt til (sånn kjerring-arbeid). [:)]

Gratulerer!!!![:)] 

sillydilly: sover gutten din til kl 12????????????
hvordan i allverden får du det til da??
her legger hun seg 7 og står opp igjen 7.. ingen unntak!

lucky: jeg er også veldig mammadalt [:)]

ORIGINAL: ¤Stines86¤

sillydilly: sover gutten din til kl 12????????????
hvordan i allverden får du det til da??
her legger hun seg 7 og står opp igjen 7.. ingen unntak!

lucky: jeg er også veldig mammadalt [:)]

Han er helt syk. Hehe.. Han legger seg 19.00 og står TIDLIGST opp i 8-9 tiden, MEN det virker som om han våkner klokken 09-10, men bare ligger å koser i senga for han lager nesten ikke et pip! Og da våkner jo ikke jeg! Jeg våkner da i 12 tiden å kommer inn på rommet til en blid gutt som har skrudd på lyset selv og kledd av seg pysjbuksa[:D][:D][:D]

Jeg rekker ikke lese gjennom denne i dag, men håper dere har det bra alle!

Og så har papayapappaen bursdag i dag! [:D][:D]

Gratulerer til papayapappaen![:D][:D]

Mathias er dautrøtt, så gleder meg til å få lagt ham. bare sutring nå....

i kveld skal jeg og mannen lage oss biff og se en film sammen. Tenne litt lys og kose oss [:)]

Har jeg lagt Heidi og var skikkelig overtrøtt hun...Jaja sånn går det når hun ikke vil sove en lur på ettermiddagen[:)][:)]

Så nå skal jeg snart kose meg med Fish&chips[:)][:)]

Da har jeg hentet søsteren min, hun skal sove her i natt for pappa er i notodden [:)]

ORIGINAL: Skrållan

ORIGINAL: MaRtE:)

da sitter jeg her klar til å dra på martna jeg å[:D] venter bare på franken som måtte til byen først å kjøpe seg et modellfly først[8|] disse barna altså...[:D]

skal i 30årsdag etterpå, blir kaker[:D][:D]

snakkes!!!

Kanskje vi treffes på martna da! [:)] hehehehe, modellfly! Høres ut som min sambo det... store barn vi har! [8D][:D]
så deg ikke på martnan, men jeg kikka etter deg da!!!

maria kjørte tog 2 ganger på rad, kjøpte en flygende nasse nøff og en rosa geleball med pigger[:D] etter det ble det regn og vi dro hjem til kaker på bursdagen. var ikke noe særlig høytidlig i det hele tatt, bare masse barn med mye sukker i seg over alt[:D]

Back
Topp