4-5 uker

BabyApril2014

Blir kjent med forumet
Da var jeg vist fått positiv test som viste 2-3 uker, og skjønte det betyr da 4-5 uker på vei?!

Vet ikke helt hvordan jeg ska ta det enda, da kirke er bestilt for bryllup begynnelsen av Juli neste år :/

Gratulerer med både positiv test og giftermål :)

Gratulerer så mye :)

Gratulerer så mye :)

Gratulerer!
Jeg ser ingen problem i å skulle ha bryllup 3 mnd etter fødsel :)

Gratulerer med positiv test :) Jeg hadde ikke orket å planlegge ett bryllup 3 måneder etter fødsel, men det kommer vel ann p åhva du er innstilt på, hvor stort bryllup du skal ha og hvor mye hjelp du har rundt deg. Jeg syns det var utrolig mye som måtte ordnes like før bryllupet vårt, selv om vi hadde planlagt i god tid. Jeg syntes det var slitsomt nok å planlegge en dåp i barseltiden jeg ;) Men alt går jo :)

Kanskje du kan ha bryllup og barnedåp i ett? :P Hehe, neida.. Gratulerer med kommende baby og giftermål:) du får et fantastisk år i 2014:D

Gratulerer!!!

Jeg ville tro at bryllup etter tre måneder er for tett på og at man har nok med den lille, for ikke å snakke om amming. Men man er forskjellige. Jrg ble gift sist år og planlegginga synes jeg var halve moroa. Hva med å utsette til ultimo august, september eller oktober? Jeg ble gift i starten av oktober og det fungerte veldig bra. Ikke for kaldt enda og vi var heldige med sol.

Gratulerer så masse:)

Jeg personlig hadde ikke orket bryllup 3 mnd etter fødselen. Men det kommer ann på hvor stort bryllup man ønsker, og hvor mye jobb det blir.
Mange kombinerer bryllup og dåp:)

Vi skal gjøre vårt beste og få til og kombinere dåp og bryllup på samme dag, så nå er det bare og beg og planlegge mest mulig :)

Gratulerer :) Er det ikke typisk hehe. Vi ble faktisk forlovet for snart 2 uker siden, og i går testet jeg positivt så da tenkte vi nok at bryllupet får vente til 2015 :p Men alt går an vet du, man gjør det jo til hva man ønsker selv. Lykke til med graviditet og bryllupsplanlegging!

Back
Topp