4-5 daga til termin og omgangssyke!!!

Hoe86

Forelsket i forumet
Har termin på søndag, og datteren min fikk omgangssyken igår kveld. Kastet opp minst 20 gang og var i elendig form i hele dag...

Nå har jeg også fått det, og foreløpig kastet opp 3 ganger... føler dette er litt krise da det kun er 4-5 dager til termin...

Noen som har vært igjennom dette like før termin? kan det sette i gang fødsel?

Ringer føden om det skjer noe, men er vel lite vits i å ringe dit nå? ingen fødselstegn enda iallfall...håper lille holder seg inni magen et par dager til ❤
 
Oh no.. :( mitt mareritt.
Har hørt om andre som da sluttet å kaste opp når aktiv fødsel startet.
 
Og selvfølgelig, ha riktig god bedring. <3
 
Uff, er redd jeg også har fått det! Var på besøk hos foreldrene mine på søndag, så satt vi der i noen timer da vi plutselig fikk høre at omgangssyken hadde herjet der hele forrige uke, og søstera mi holdt visst på mens vi var der. Følte meg full av bakterier da vi dro derfra :p Siden i går har jeg vært kvalm og uvel, og nå har jeg ligget med kvalme i flere timer. Får ikke sove. I tillegg kjenner jeg nå jevne krampetak i magen, men vet ikke om det bare er omgangssyken som virkelig begynner, eller om det kan være rier på gang :O
Masse god bedring til deg :)
 
Uff, er redd jeg også har fått det! Var på besøk hos foreldrene mine på søndag, så satt vi der i noen timer da vi plutselig fikk høre at omgangssyken hadde herjet der hele forrige uke, og søstera mi holdt visst på mens vi var der. Følte meg full av bakterier da vi dro derfra :p Siden i går har jeg vært kvalm og uvel, og nå har jeg ligget med kvalme i flere timer. Får ikke sove. I tillegg kjenner jeg nå jevne krampetak i magen, men vet ikke om det bare er omgangssyken som virkelig begynner, eller om det kan være rier på gang :O
Masse god bedring til deg :)
Tusen takk ❤
Får håpe du slipper unna, og at det er rier :) Masse lykke til ❤
 
Har hørt at det kan sette i gang fødsel ja. Får bare håpe det gir seg fort! pass på å drikke mye! god bedring :)
 
Det er ikke en ønskelig situasjon! Selv ble jeg syk natt til tirsdag denne uka med en skikkelig magesjau. Tre uker til termin.
Ble veldig sliten og slapp og litt bekymret for den lille, men kjenner bra med liv og har drukket mye vann og eplejuice for å få opp væskebalansen. Tenkte på å ringe føden for å høre om det er uheldig å bli så syk og slapp, men nå er jeg bedre og kommer ikke til å ringe. Har ikke hatt feber heller.
Nå, ett drøyt døgn senere, kjenner jeg lysten på mat. Godt tegn!:)
 
Uff, uønsket situasjon. Heldigvis pleier omgangsyke å gå over etter noen få dager. Krysser fingrene for at det går fort over for deg:)
 
Formen er nå fin, og jeg ble mamma til verdens vakreste jente idag/igår (er vel over midnatt nå) :) Mulig det satte igang sakene. Slitsomt mens det sto på, men fødselen begynte heldigvis ikke før dagen etter sykdommen :)
Gratulerer så masse! Så bra at det gikk fint :-D
 
Gratulerer så mye :)
 
:happy:Gratulerer
 
Back
Topp