4+3

Spent:)

Betatt av forumet
Høsthjerter 2017
Har mistet alle symptomene.. Vet att det er like normalt å ikke kjenne noe så tidlig, men klarer ikke å slippe helt tanken på att noe er galt [emoji17] Hadde en del mensmurring og stikkinger fra uke 3 og 4.. Noen andre som ikkje kjenner noe særlig?
 
Har mistet alle symptomene.. Vet att det er like normalt å ikke kjenne noe så tidlig, men klarer ikke å slippe helt tanken på att noe er galt [emoji17] Hadde en del mensmurring og stikkinger fra uke 3 og 4.. Noen andre som ikkje kjenner noe særlig?
Jeg har ingen andre symptomer enn at puppene har vokst jeg. Og mer følsomme. Men ingen kvalme, ingenting. Murring og stikking trenger heller ikke være farlig <3 prøv å ikke stress :)
 
Prøver å ikke stresse :p Har sinnssyke ømme pupper da, det er jo et tegn [emoji16] Har jo vert gravid før, men husker ikke hvordan den første tiden var! Vet jo att det er like vanlig med ingen/lite symptom så tidlig, får bare prøve å slappe av å nyte de før kvalmen evt dukker opp :D
 
Har mistet alle symptomene.. Vet att det er like normalt å ikke kjenne noe så tidlig, men klarer ikke å slippe helt tanken på att noe er galt [emoji17] Hadde en del mensmurring og stikkinger fra uke 3 og 4.. Noen andre som ikkje kjenner noe særlig?

Samme med meg.. kun ønme pupper, hadde mens murringer rett før ikm :p å nå er det bare puppene som er tunge å litt ømme :)
 
Jeg var sinnsykt oppblåst og ømme pupper. Og kalde hender og føtter.. nå har jeg bare ømme pupper. Er 4+4 i dag. Hvilke symptomer har du "mistet"? :)

Sist graviditet fikk jeg ikke symptomer før i uke 7 (kvalm, tålte ikke smak av kaffe..) og det gikk over i uke 10. Så kjente jeg ingenting resten av graviditeten;)
 
Symptomer kommer og går også, husker forrige svangerskap når alle symptomer forsvant og jeg ble helt på tuppa [emoji14] skulle heller ha kost meg med de dagene det varte, for plutselig lå jeg rett ut i søvnkoma eller spydde som en gris, gikk småkvalm hele tiden, strekking og stikking [emoji14]
 
Jeg var sinnsykt oppblåst og ømme pupper. Og kalde hender og føtter.. nå har jeg bare ømme pupper. Er 4+4 i dag. Hvilke symptomer har du "mistet"? :)

Sist graviditet fikk jeg ikke symptomer før i uke 7 (kvalm, tålte ikke smak av kaffe..) og det gikk over i uke 10. Så kjente jeg ingenting resten av graviditeten;)

Er vel egentlig bare det som jeg kjente i livmoren jeg har "mistet". Hadde sterke murringer og mye stikking fra uke 3-4.. Nå kjenner jeg egentlig ingenting :p Men vet det mest sannsynlig ikke er noe gale [emoji106] Får bare nyte det!! :) :)
 
Er vel egentlig bare det som jeg kjente i livmoren jeg har "mistet". Hadde sterke murringer og mye stikking fra uke 3-4.. Nå kjenner jeg egentlig ingenting :p Men vet det mest sannsynlig ikke er noe gale [emoji106] Får bare nyte det!! :) :)

Ja det er vel ikke et symptom som varer i ukesvis heller;) jeg hadde menssmerter to dager og bare ventet på mensen som aldri kom hehe
 
Back
Topp