Jeg feirer hver eneste dag av svangerskapet!!
jeg elsker å gå gravid og selv om jeg har en trist abort historie de siste 2 årene VET jeg at det denne gangen kommer til å gå bra
Jeg klarer ikke la være å gå rundt å smile og synge jeg er graviiid sangen for meg selv hele tiden, smug titte i speilet etter en kul på magen og holde en beskyttende hånd over den hele tiden. Mannen min får stadig vekk høre ordene "KJÆRE???!!!" Han:"Jaaa?" Meg: "Vet du hva??" Han:"Nei" meg:"du skal bli PAPPA
!!!" Han:"Nå KØDDER du??!!
"
Jeg koser meg sånn og har bare lyst til å rope ut til hele verden hva som vokser i magen min, men jeg er fast bestemt åå å vente til uke 12
og jeg glede meg til datteren min på denne tiden får vite at hun skal bli store søster for dette har hun ønsket seg lenge<3
Lykkelig<3
*Mailykke*
*Juni sniker*
*Termin 31.05.14*
Skravler med RosaCupCake<3
Jeg klarer ikke la være å gå rundt å smile og synge jeg er graviiid sangen for meg selv hele tiden, smug titte i speilet etter en kul på magen og holde en beskyttende hånd over den hele tiden. Mannen min får stadig vekk høre ordene "KJÆRE???!!!" Han:"Jaaa?" Meg: "Vet du hva??" Han:"Nei" meg:"du skal bli PAPPA
Jeg koser meg sånn og har bare lyst til å rope ut til hele verden hva som vokser i magen min, men jeg er fast bestemt åå å vente til uke 12
Lykkelig<3
*Mailykke*
*Juni sniker*
*Termin 31.05.14*
Skravler med RosaCupCake<3