4+2 og neg test

tøybleiedilla

Flørter med forumet
er nok kroppen som tuller med meg, jeg testet negativt igår og det er i dag 33 dager siden forrige mens startet, forrige periode var det 29 dager mellom mens startene...... så kroppen tuller nok med meg.

Siden jeg testet negativt igår, ikke en svak strek en gang :( så tror jeg at det ikke gikk denne gangen.

Jeg skulle så gjerne ønsket ett barn til, så jeg håpet så veldig å klare det denne måneden.

 
ønsker deg lykke til!! Krysser fingrer for deg! :)
 
utifra de 2 siste mens periodene så regnet jeg ut når EL skulle være, men nå er jeg usikker på hva kropen min driver med.


om kroppen plutselig vil at det skal være uregelmessige perioder så har jeg sikkert ikke klart å få det til å klaffe med EL.

 
Prøv temperaturmåling! Hos meg gikk det litt opp og ned, men jeg skrev ned tempen i en kalender, og skjønte fort når EL var. Lykke til!! ..mulig jeg skyves over på januar fra desember (håper egentlig det..;O) )...tempen går ned ved EL og er ofte på maks ved første mensdag..
 
ja det skal jeg gjøre,


........fortsatt ingen mens ??
 
Jeg testet også neg da jeg var 4 2. men så nå er jeg 5 uker og 4 og da testet jeg posetivt....
 
der kom mensen, håper jeg klarer det neste måned!!
 
Back
Topp