Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
4 tester tar ikke feil, GRATULERER GRAVIDE HEILASå da får jeg vel melde min ankomst hit jeg også. Tatt fire positive tester, så nå får jeg i hvert fall godta at jeg har blitt gravid. Så er jeg mer redd for å tro på at det skal holde![]()
Ja, skulle ønske jeg kunne klare å glede meg over det, men får det ikke til ennå. Kommer nok4 tester tar ikke feil, GRATULERER GRAVIDE HEILA
Nå må vi bare tenke positivt, ta vare på oss selv og krysse fingre og tær for at dette holder hele veien inn![]()
Det kommer etterhvert. Jeg kjenner også mye på engstelsen. Men jeg hadde begynt å miste håpet at jeg noen gang kom til å oppleve positiv test og graviditet, så jeg er lykkelig fordi vi har nådd en milepæl i vårt liv.Ja, skulle ønske jeg kunne klare å glede meg over det, men får det ikke til ennå. Kommer nok![]()
Håper at det ikke er MAMulig morroa er over allerede for meg, denne gang.
Har offisiell testdag i dag, og testet i dag tidlig. Fikk bare svakt utslag, etter veldig sterk test
på onsdag. Så da venter jeg egentlig mensen i løpet av helgen.
TakkLykke til med legetimen til uken, Heila! Jeg har i hvert fall troen og håper du er en av dem med litt tregere hcg-økning i starten av svangerskapet og at alt er bra med den lille spiren. Krysser ALT jeg har for deg!![]()
Hehe, nemlig. Dette skal gå veien. Du har jo ingen tegn på at noe har gått galt foreløpig, så derfor velger i hvert fall jeg å beholde all optimisme. Du ER gravid og hurra for det!TakkMed tanke på hvor treg jeg var under stimuleringen, ville det ikke sjokkere meg om jeg er treg med dette også.
![]()