4+2 i dag

Heila

Gleder meg til å kjenne liv
Novemberlykke 2015
Så da får jeg vel melde min ankomst hit jeg også. Tatt fire positive tester, så nå får jeg i hvert fall godta at jeg har blitt gravid. Så er jeg mer redd for å tro på at det skal holde :confused:

Så da får jeg vel melde min ankomst hit jeg også. Tatt fire positive tester, så nå får jeg i hvert fall godta at jeg har blitt gravid. Så er jeg mer redd for å tro på at det skal holde :confused:
4 tester tar ikke feil, GRATULERER GRAVIDE HEILA :)
Nå må vi bare tenke positivt, ta vare på oss selv og krysse fingre og tær for at dette holder hele veien inn :)

Gratulerer så mye!! Alltid moro med positive tester. :-)

4 tester tar ikke feil, GRATULERER GRAVIDE HEILA :)
Nå må vi bare tenke positivt, ta vare på oss selv og krysse fingre og tær for at dette holder hele veien inn :)
Ja, skulle ønske jeg kunne klare å glede meg over det, men får det ikke til ennå. Kommer nok :)

Ja, skulle ønske jeg kunne klare å glede meg over det, men får det ikke til ennå. Kommer nok :)
Det kommer etterhvert. Jeg kjenner også mye på engstelsen. Men jeg hadde begynt å miste håpet at jeg noen gang kom til å oppleve positiv test og graviditet, så jeg er lykkelig fordi vi har nådd en milepæl i vårt liv.

Mulig morroa er over allerede for meg, denne gang.
Har offisiell testdag i dag, og testet i dag tidlig. Fikk bare svakt utslag, etter veldig sterk test
på onsdag. Så da venter jeg egentlig mensen i løpet av helgen.

Mulig morroa er over allerede for meg, denne gang.
Har offisiell testdag i dag, og testet i dag tidlig. Fikk bare svakt utslag, etter veldig sterk test
på onsdag. Så da venter jeg egentlig mensen i løpet av helgen.
Håper at det ikke er MA :(

Hva slags test brukte du i dag, Heila? Vær oppmerksom på at mengden fargestoff på testene kan variere veldig, så det trenger overhodet ikke ha noe å si at dagens test er svakere. Synes du skulle få tatt hcg-prøver hos legen din i dag og mandag, for da slipper du å gå rundt med usikkerhet og redsel. Dette SKAL gå bra! Jeg har i hvert fall troen og det er ingen tvil om at du er gravid nå!

Er redd for MA ...
Tok Rufus sin test. Vet jeg ikke holdt den i glasset så lenge som jeg burde, men føler at med utslag allerede forrige søndag, burde den vært sterkere i dag uansett. Den var VELDIG svak.

RFSUs tester er kjent for å være usikre, Heila, så om du i det hele tatt skal teste videre ville jeg kjøpt et annet merke. En del opplever to streker og er ikke gravide, andre opplever å ikke få to streker men være gravid og som hos deg, at fargen på teststreken varierer veldig uansett hvor langt på vei man er. Synes det var betryggende å høre at det var denne testen du brukte. Om du leser inne på "Før svangerskapet" her på BV er det tråder om det der, men du må lete litt gjennom mange tråder for å finne det (typisk i slike tråder der noen spør om de andre brukerne ser noe på testen deres og ulike fargestyrker på teststrekene ved gjentatt testing). Om du har mulighet, tar du deg en tur til fastlegen eller kontakter avdelingen på Riksen slik at de rekvirerer blodprøver til deg. Hcg-prøver tatt med minst to dagers mellomrom vil gi deg et sikrere svar.

Som sagt, jeg har virkelig troen på at dette går bra, så forsøk å legge testene bort og kos deg med at du ER gravid. Det er du nemlig! :)

Nja, tok en ny CB+ for litt siden. Viser fortsatt 1-2, burde vel vist 2-3 nå?

Ok, lovet meg selv å ikke teste noe i helgen. Neste uke skal jeg til legen, så får jeg se om det blir blodprøve da, hvis mensen ikke har kommet. Takk Knerten :) Nå skal jeg prøve å slappe av i helgen, så får det bli som det blir :)

Lykke til med legetimen til uken, Heila! Jeg har i hvert fall troen og håper du er en av dem med litt tregere hcg-økning i starten av svangerskapet og at alt er bra med den lille spiren. Krysser ALT jeg har for deg! ♥️

Lykke til med legetimen til uken, Heila! Jeg har i hvert fall troen og håper du er en av dem med litt tregere hcg-økning i starten av svangerskapet og at alt er bra med den lille spiren. Krysser ALT jeg har for deg! ♥️
Takk :) Med tanke på hvor treg jeg var under stimuleringen, ville det ikke sjokkere meg om jeg er treg med dette også. :D

Takk :) Med tanke på hvor treg jeg var under stimuleringen, ville det ikke sjokkere meg om jeg er treg med dette også. :D
Hehe, nemlig. Dette skal gå veien. Du har jo ingen tegn på at noe har gått galt foreløpig, så derfor velger i hvert fall jeg å beholde all optimisme. Du ER gravid og hurra for det! :)

Sant nok! Bortsett fra de to dumme testene, så virker det som jeg fortsatt er gravid. Så da har det nok ikke gått galt ennå. allikevel :)

Back
Topp