Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper sånn litt forsiktigDet må da være positivt [emoji173][emoji173][emoji108]
Jeg fikk også 2-3 uker på 4+1 og er helt sikker på når jeg hadde EL pga. både tester og tempingOg: er du sikker på du ikke er lenger på vei enn 4+1? [emoji85] er jo veldig individuelt, altså, men jeg fikk 2-3 uker etter 5+6 [emoji23][emoji85]
Her er det 100% kontroll pga ivfOg: er du sikker på du ikke er lenger på vei enn 4+1? [emoji85] er jo veldig individuelt, altså, men jeg fikk 2-3 uker etter 5+6 [emoji23][emoji85]
Sist fikk jeg 2-3 på 5+1.TakkGratulerer!Så gøy.
Jeg fikk også 2-3 uker på 4+1 og er helt sikker på når jeg hadde EL pga. både tester og temping![]()
Kanskje du har to inni derHaha, hjelp! Håper ikke detTakkKanskje du har to inni der
![]()

Negativ 10 og 12? Så rart, jeg fikk positiv fra 9 dpoJeg fikk også 2-3 på 4+1 [emoji4] De var negative 10 og 12 dpo.
Hehe, skummel tanke?Haha, hjelp! Håper ikke det![]()
Jeg har drømt at jeg har fått tvillinger flere netter på rad nåTvillingeeeer!!! Knis** [emoji173]
Så får vi se om jeg er sanndrømtJeg har drømt at jeg har fått tvillinger flere netter på rad nåSå får vi se om jeg er sanndrømt
![]()
Haha, ja[emoji23][emoji85] «the mind works in mysterious ways» - sier dem [emoji23]
Kanskje får vi fasiten om tre ukerHaha, jaKanskje får vi fasiten om tre uker
![]()
TakkerKrysser fingrene for deg!
JAHehe, skummel tanke?![]()
Vil helst ha en av gangen jeg.