4+1 eller 3+5

En tråd i 'Juli 2017' startet av Trultemor27, 25 Okt 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Trultemor88 Gift med forumet JuniJubel2021

Men jeg fikk faktisk el på cd 13 da så var veldig nær hehehe. Laaang lutealfase hehe

• Liker Liker x 1
  2. Smil! Glad i forumet MayDay2021

Aha, egget begynner ikke å dele seg før det fester seg? Og det kan ta forskjellig tid? Da er jeg med :p Trodde egget begynte å dele seg med en gang sæd og egg smeltet sammen jeg, og tenkte at det var best å regne ut i fra ca den dagen. Ikke fra egget festet seg :) Men da er jeg med

3. Smil! Glad i forumet MayDay2021

Jeg spør fordi jeg er nysgjerrig selv, og tenkte på min egen termin :p

4. Nukis Elsker forumet Marsboerne2017 August 2018 Februarhjertene2017

Er slik jeg har forstått det ja :)

5. Trultemor88 Gift med forumet JuniJubel2021

Mener å lese egget deler seg underveis ned mot livmora men fortsetter delingen etter at det er festet:s

6. Mams1987 Elsker forumet Oktoberbarna 2021♡ Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Er i samme situasjon. Hadde veldig lang syklus, omkring 45 dager. Så dersom de legger siste mens til grunn vil termin bli 2 uker feil:(:D

7. Nukis Elsker forumet Marsboerne2017 August 2018 Februarhjertene2017

Et raskt googlesøk gir svar på at egget deler seg på sin vei ned til livmorveggen. Men at det spiller en rolle når egget fester seg, og om egget går i dvale i noen dager. Så derfor vil man aldri kunne beregne ut i fra el dato. Men man kan jo selv ha en tanke om når terminen er, men legene bryr seg ikke om det.. uansett - babyen kommer når den er klar

• Liker Liker x 2
  8. Lambi`83 Forumet er livet Septemberlykke 2015 Sommerfuglene 2017

Joda, egget deler seg allerede "på vei" til livmorhulen :)

Del denne siden