4 års kontroll

smash

Forumet er livet
VIP
Har fått brev om at vi skal på det, og at det skal dreie seg om språk.
Hva skjer da egentlig? Skal helsesøster og jenta mi bare snakke sammen? Eller skal det utføres forskjellige tester?

?

hørselstest, så blir det spurt om telling og farger og sånn "taket er øverst" "katten sitter oppå..." osv.. om de kan skrive navnet sitt og si hele navnet sitt (for og etternavn), alder... det jeg kom på i farta iallefall..

ORIGINAL: *Aulile*

hørselstest, så blir det spurt om telling og farger og sånn "taket er øverst" "katten sitter oppå..." osv.. om de kan skrive navnet sitt og si hele navnet sitt (for og etternavn), alder... det jeg kom på i farta iallefall..

Ok, det kan jenta mi, så da burde det vel gå bra[:D] Tusen takk for svar!

den 4års kontrollen vi hadde, kunne vi like så godt klart oss uten[:'(]
Helsesøstra vi fikk (har flyttet til en annen kommune) var helt RÆVA!! Eneste ho gjorde var å la han leke..spørre meg om det var noe jeg lurte på..alt jeg lurte på fikk samme standar svar...Ikke hadde ho lest igjennom papirene heller ( er 6mnd siden hun fikk papirene fra den andre helsestasjon)...grr..føler meg litt snytt...
jo..hun sjekket synet hans også..og that's it...når neste kommer så skal jeg ikke for alt i verden ha henne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Pontus

Helsesøstra vi fikk (har flyttet til en annen kommune) var helt RÆVA!! Eneste ho gjorde var å la han leke..spørre meg om det var noe jeg lurte på..alt jeg lurte på fikk samme standar svar...Ikke hadde ho lest igjennom papirene heller ( er 6mnd siden hun fikk papirene fra den andre helsestasjon)...grr..føler meg litt snytt...
jo..hun sjekket synet hans også..og that's it...når neste kommer så skal jeg ikke for alt i verden ha henne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OI! Det er dårlig da!! Bytte helsesøster kanskje? Og bestille ny time? Uff, så kjipt altså!

ORIGINAL: smash

OI! Det er dårlig da!! Bytte helsesøster kanskje? Og bestille ny time? Uff, så kjipt altså!

Jeg vet ikke hva "grunntingene" de skal gjøre på en 4års kontroll er...men har jo lest om flere her inne og de er ikke like mine... jeg vil bytte, men jeg husker søren ikke hva hun heter assa...[8|] kan jeg bestille ny time når han har vært på en 4års kontroll???

ORIGINAL: smash

Jeg vet ikke hva "grunntingene" de skal gjøre på en 4års kontroll er...men har jo lest om flere her inne og de er ikke like mine... jeg vil bytte, men jeg husker søren ikke hva hun heter assa...[8|] kan jeg bestille ny time når han har vært på en 4års kontroll???

Tror jeg ville bestilt ny time.. Ringe å si at du ikke fikk den oppfølgingen dere forventa..

her har de ikke 4årskontroll

Det er inn til lege også.

Helsesøstra her spurte også om hele navnet hans, vil har aldri lært han det vi, så den strøk vi på....[8D]

ORIGINAL: *Schmoopy*

Det er inn til lege også.

Helsesøstra her spurte også om hele navnet hans, vil har aldri lært han det vi, så den strøk vi på....[8D]

muhahah vi strøk også på det med navn testen 1. gangen[8D] fikk par kontroller til , han har litt forsinket språkutvikl. enten "gidder" han ik. å svare... eller så skjønner han ikke oenget.. han skulle gjengi navn på objekter på en bilde , han klarte bare navnet på 3-4 ting, når hs spurte hvor er badekaret , hvor er lampen os.v da kan han peke dem ut, men han kan ikke fortelle på hva som er på bildet uten at vi spør konkret om en spesifik gjenstand[&:]...

ORIGINAL: *Aulile*

jøssss[:o][&o] skrive navnet sittt???? min har enda problemer med å telle riktig rekkefølge å navnet på fARgene... han er ellers en vanlig gutt, frisk og rask men har sine egne oppfunnet navn på ting/tall og farger og vil ikke få innspill utenifra[&:]

Back
Topp