4++ åringer

nussnøff

Gift med forumet
VIP
Bruker dere parkdress på de i barnehagen nå om våren og høsten. Hvis ikke hva har de på seg ellers?

Er så i tvil om vi skal kjøpe eller ikke. Sist vi kjøpte så ble den brukt 1-2 ganger. Resten av tiden så bare hang den i barnehagen. De tok bare på vanlige klærne med evt en fleecedress utenpå.

Min på snart 5 bruker parkdress ja, når de er i bhg.
Hvis vi er hjemme og er ute, så har jeg jaggu meg en parkdress her og... Men hun har og en overtrekksbukse med jakke til...

Jepp, vi har både vinterdress og vårdress i bhg at the moment[;)]

har ikke, bruker regntøy utenpå for å ikke skitne klærne sine!

ja! en tynn som er vanntett/vannavisende er greit når det er vått/fuktig på bakken og gummibukse blir så klamt.

Nei, jakke og bukse, samt regnsett.

Jeg er veldig usikker selv, men har foreløpig gått for regntøy og fleece sett, så får vi se utover...

Jeg kommer ikke til å kjøpe parkdress til min eldste. Regner det bruker han jo regntøy og ellers så kan han ha på seg ei vårjakke evt fleecedress. Sender han jo ikke i finklær i barnehagen så om det blir noen skitne klær så gjør ikke det noe..

Har en tynn parkdress ja. Utrolig greit nå på våren,min er en aktiv fyr,så jakker og bukser er det samme som en stor glippe på mitten... Dressen er jo tynn og vindtett så det er jo enkelt å justere hva man skal ha under.

Ja, hun har parkdress i barnehagen. Bruker den hver dag.
Har regntøy hengende der også, men brukes ikke. Kun i reserve

ja her brukes det på våren og høsten før den værste kulda

Back
Topp