4 åring: hodeskalle med en "grop"

VS30

Andre møte med forumet
Hei
Jeg må høre om andre har lignende.
Jeg har en sønn på 4 år som alltid har hatt en liten "dyppen" /"grop" i fremdre del av hodet sitt. Da han var mindre sa de at hodet ikke er sammenvokst ennå. Greit, det forstår jeg. Men nå er han litt over 4 år. Og skillet føles større ut nå. Man ser det tydelig fordo håret på hodet er annerledes hvor han har denne "dyppen". Legespesialist på sykehuset har sagt det forsvinner av seg selv da vi var inne for noe annet for 6 mnd siden. Men jeg klarer ikke å slå meg til ro med det.

Er det andre som har noe lignende? Trenger sårt tips og råd. Hvis jeg ikke får bedre svar, drar vi og søker råd i utlandet. Skatten betyr alt og jeg er bekymret når jeg ikke finner utav ting.
 
Hei
Jeg må høre om andre har lignende.
Jeg har en sønn på 4 år som alltid har hatt en liten "dyppen" /"grop" i fremdre del av hodet sitt. Da han var mindre sa de at hodet ikke er sammenvokst ennå. Greit, det forstår jeg. Men nå er han litt over 4 år. Og skillet føles større ut nå. Man ser det tydelig fordo håret på hodet er annerledes hvor han har denne "dyppen". Legespesialist på sykehuset har sagt det forsvinner av seg selv da vi var inne for noe annet for 6 mnd siden. Men jeg klarer ikke å slå meg til ro med det.

Er det andre som har noe lignende? Trenger sårt tips og råd. Hvis jeg ikke får bedre svar, drar vi og søker råd i utlandet. Skatten betyr alt og jeg er bekymret når jeg ikke finner utav ting.

Har du flere barn? Er det ulike størrelse på gropen hos dem?
 
Min 4 åring har det ikke. Men jeg mener eldste på 6.5 hadde litt sånt lenge. Må si at min svigerinna fortsatt har litt merkbsre plater i hodet på siden. Jeg har en grop litt lenger bak men fortsatt på toppen. Trur ikke det er farlig siden legen ikke sa noe på det.
 
Litt usikker hva du mener med grop, men jeg har merkbar litt slik smålig innsunker om man kan si det på begge sider fremme hvor disse platene har vokst sammen nå i voksen alder også, men de er ikke så dype og det er ikke synlig på noen måte med mindre man kjenner etter. Ser jenta mi har det samme og det ser ut som hun har arvet ansikt og hodefasongen min. Ingenting «gale» bare en del av hodefasongen vi har;-)
 
Back
Topp