Henriettemamma09+12
Elsker forumet
Hvordan går det med deg ?:) du hadde hyperemesis sant? Har det begynt å komme seg ?:)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så koselig med litt omtanke3xS skrev:joda, har hyperemesis... blæææ
men i en uke nå så har det faktisk gått bedre! går fortsatt litt opp og ned og kroppen er helt uten energi så jeg sover i to timer hvis jeg finner krefter til å gjøre litt her hjemme. Men spyr ikke så ofte som tidligere og klarer å få i meg litt mer enn ingenting
har du vært kvalm eller?
er lukter jeg reagerer på også, alle mulige lukter
og synet av ulike ting som minner meg om noe kvalmt, f.eks colaflaske, brun banan, smågodtpose osv, logisk?
Har gått ned 7 kilo, men den siste ukas bedring har gjort at nå har jeg gått opp 1 kilo igjen faktisk.Har mage som bare det her også, så ser absolutt ikke ut som jeg har gått ned hvis man ser på magen.
hadde hyperemesis de første 20 ukene sist. ble bedre fra uke 15 da. Håper det forsvinner litt før uke 20 denne gangen siden bedringa har startet tidligere
Håper du også blir kvitt denne dritten helt snart! hadde du det sist?
3xS skrev:er lukter jeg reagerer på også, alle mulige lukter
og synet av ulike ting som minner meg om noe kvalmt, f.eks colaflaske, brun banan, smågodtpose osv, logisk?
Har gått ned 7 kilo, men den siste ukas bedring har gjort at nå har jeg gått opp 1 kilo igjen faktisk.Har mage som bare det her også, så ser absolutt ikke ut som jeg har gått ned hvis man ser på magen.
hadde hyperemesis de første 20 ukene sist. ble bedre fra uke 15 da. Håper det forsvinner litt før uke 20 denne gangen siden bedringa har startet tidligere
Håper du også blir kvitt denne dritten helt snart! hadde du det sist?