3ukers kontrollen(litt lang)

mami3

Gift med forumet
ja da var den unnagjordt..hele 2 timer skulle detta ta,hihi..di er noen surre høner på helsestasjonen her altså..trodde jeg var i ammetåka jeg[&:][:D] hadde time 12.50 jeg kom 12.45 og tror dere ikke helsesøstra hadde gått for dagen da!!!!!!!!!![&:][:@]skjønnte ingen ting jeg..men det viste seg at på lista hennes så sto det 12.15 og hu venta til klokka 12.30 og da måte hu ned på legesenteret..vel,uansett..vi fikk nå veid guttebass og alt sammen..han har nå lagt på seg 1 kg på 3 uker,så fra 3726g til 4710g det vil si ca 300g i uka det..så det fikk vi skryt for,da har amminga funka for noe godt,hehe[:D] ellers var nå alt i skjønneste orden med lille gutt[:D][:D] fikk hu til å dobbeltsjekke neste time[:)]kjipt å bli sitende å vente når du har 1000andre ting som skal gjøres om dagen.nå ser vi fram mot 6 uker kontrollen[:)] tia går sabla fort altså...noen fler som merker det??..dagene bare løper..mange av oss har jo passert 1 mnd alerede!!

jepp,tiden går dritt fort..skal på kontroll med småen i morgen.blir spennende det.Alva er blitt så forkjøla stakkar..ikke noie kjekt når de er så små

Hm.. er det noe som heter treukers kontroll også? Vi skal på første kontroll når Petter er 8 uker.. Synes det er litt lenge og vente jeg da. Så bra at Alexander vokser som han skal. Deilig å få det bekreftet. [;)][:)] 

ja sant det,man tenker jo en eller annen gang "har jeg nok melk" hehe..selv om det renner ut av seg selv..man bekymrer seg veldig lett spes når man har sånne små nurk å passe på.ja det er kjempe kjipt når di er forkjøla,di klarer jo  heller ikke å kontroller pustinga med munnen enda,så da blir jo nesegangene enda mer viktig å holdes åpne,men ikke lett når di er forkjøla..alex har ikke fått det enda og takk og lov for det..krysse fingra for at det går en stund til jeg[:)] må lille alva bli fort frisk[:D] Misin. jeg syns også det var lenge og vente ..med mine 3 barn så har jeg vært på 3 uker kontroll og 6 ukers kontroll også er det 12ukerS kontroll så er det 6 mnd osv..trodde det var likt overalt jeg da sån ca i hvert fall!!

Vi er heller ikke innkalt til kontroll før etter 8 uker[&:] syns det er kjempelenge å vente jeg..

jøss,så merkeligt..syns det var lenge jeg altså..

Hu? i papirene mine så heter det 6 ukers kontroll. 3 mnd osv...
Det er jo etter 6 uker de skal sjekke hofter, vekt, omkrets på hode osv...

Har aldri hørt om hverken 3 ukers el 8 ukers kontroll.......

jaja,da er det vist litt forskjellig fra sted til sted da gitt..vel,så lenge barna har det bra så er vel det det viktigste[:D] 

Back
Topp