3mndrs kontroll

3barnsmor90

Forelsket i forumet
Noen som har vert på kontroll og fått vaksine? Vi var i dag, helt grusomt å se og høre lille hadde det så vondt, men vet at det er bra for henne, da er hun beskyttet. Er spent på om hun får noe reaksjoner.
Noen av deres små som ble dårlige?

Vi skulle forrige uke på onsdag, men utsatte det til idag, da hun er ordentlig forkjøla. Men hun er fortsatt ganske så pjusk, men dro idag på kontroll. Hun har fått hepatitt B vaksine to ganger tidligere, det er jo sprøyte det også, så jeg visste hvordan hun kom til å reagere. Er ikke noe gøy, men hva er det litt pupp ikke kan ordne ;) går fint her foreløpig. Om du ikke merker noe innen 1-2 dager, så er det ikke reaksjoner av vaksiner :)

Vi var på kontroll idag. Så langt ser hun her ut til å bare være veldig trengende på nærhet, pupp og søvn og det er helt greit! <3

Ellers skal vi på babybading senere idag så håper hun er i form til det..

Her har hun sovet på fanget siden vi kom hjem.. helsesøster sa noen kunne reagere med å bli slapp og sove mer.. tenkte ikke på å spørre om man da skal vekke for mating.. noen tanker om dette?

Her har hun sovet på fanget siden vi kom hjem.. helsesøster sa noen kunne reagere med å bli slapp og sove mer.. tenkte ikke på å spørre om man da skal vekke for mating.. noen tanker om dette?
Bare la lille sove :) så lenge de ikke sliter med vekt så sa helsesøster her at vi aldri trengte og vekke for mat.

Sov hele dagen egentlig utenom når hun skulle ha mat, hun fikk også feber. Dagen etter var alt helt normalt :)

Eneste "reaksjonen" her var at han var litt mer furten frem til kvelden samme dag, men etter d ingen ting:)

Vi var på kontroll idag. Så langt ser hun her ut til å bare være veldig trengende på nærhet, pupp og søvn og det er helt greit! <3

Ellers skal vi på babybading senere idag så håper hun er i form til det..

Jeg mener å huske at man ikke skal dra på svømming de dagene man får vaksine! Er 3 år siden sist så mulig de har endret "regler" på slike ting nå men det var sånn da storebror var liten

Vi skal på 3 mnd kontroll i morgen. Jeg gruer meg :( Husker jeg gråt da de stakk storesøster da hun tok vaksinen på 3 mnd kontrollen. Det gjorde så vondt i hjertet mitt. Men må jo bare tenke at det er for en god årsak.

Vi skal på 3 mnd kontroll i morgen. Jeg gruer meg :( Husker jeg gråt da de stakk storesøster da hun tok vaksinen på 3 mnd kontrollen. Det gjorde så vondt i hjertet mitt. Men må jo bare tenke at det er for en god årsak.
Jeg skal neste uke og gruer meg jeg og:( Er godt jeg har en god hs, men likevel.

Huff :( Det går an å gå ut når de stikker. Men det beste er jo å være der og trøste den lille. Tror ikke jeg får sove i natt :(
Jeg måtte gå ut på sykehuset når de tok blodprøve for hun hylskreik og jeg grein. Fikk beskjed av en annen sykepleier litt senere at hun var blitt "bom-stukket" :mad: Hadde jeg visst det da, hadde jeg stoppet hun om holdt på, men hun sa det var helt normalt:mad: Kommer alltid til å ha dårlig samvittighet for det:( Derfor kommer jeg ikke til å gå ut når hun skal ha vaksinen. Kommer til å gjøre vondt i mammahjertet, men jeg vil være tryggheten hennes❤️

Jeg måtte gå ut på sykehuset når de tok blodprøve for hun hylskreik og jeg grein. Fikk beskjed av en annen sykepleier litt senere at hun var blitt "bom-stukket" :mad: Hadde jeg visst det da, hadde jeg stoppet hun om holdt på, men hun sa det var helt normalt:mad: Kommer alltid til å ha dårlig samvittighet for det:( Derfor kommer jeg ikke til å gå ut når hun skal ha vaksinen. Kommer til å gjøre vondt i mammahjertet, men jeg vil være tryggheten hennes❤️
Stakkars. Bom-stukket er ikke greit på de små. Jeg hadde blitt sint om noen stakk lille mer enn de skulle. Ja beste er nok å være tryggheten deres <3. Vi skal være på helsestasjonen klokken 11. 11.11 klokken 11 :D

Min første ble så kjempedårlig av 3 mnd vaksinen. Skikkelig reaksjon. Var livredd da andremann skulle ta, men han ble ikke trett engang. Gruer meg likevel like mye denne gang! Setter sprøyter ol på pasienter hver dag, men er likevel noe helt annet når noe skjer med lille hjertet!

Min første ble så kjempedårlig av 3 mnd vaksinen. Skikkelig reaksjon. Var livredd da andremann skulle ta, men han ble ikke trett engang. Gruer meg likevel like mye denne gang! Setter sprøyter ol på pasienter hver dag, men er likevel noe helt annet når noe skjer med lille hjertet!
Huff ja. Voksne pasienter vet hva som skjer når de blir stukket. Men de små nurkene forstår ikke hvorfor noen plutselig gjør de noe vondt. Håper dere slipper bivirkninger denne gangen og :)

Noen som har brukt Emla plaster før vaksine? Bedøvelsesplaser :-)

Back
Topp