mamat2prinsesser&4prinser
♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Var på 3 mnderskontroll med Emmeth idag og de ville ikke gi han vaksiner siden han var litt varm og vært uvel de siste dagene. Det er jo bare bra de tar hensyn til det, men så blei han lagt på vekta... Og på 5 uker har han bare lagt på seg ca 400 gram
Tydelig han får for lite mat og er nok derfor han har vært så urolig i det siste, pga han er sulten, stakkars. Jeg har rett og slett ikke nok melk lenger, høyst sannsynlig pga stress og sykdom, da blir melka borte. Så må må vi begynne m mme. Hadde sett sånn fram til og amme lenger
er så lei meg. Både fordi han har vært sulten og jeg ikke får amma mer!
På toppen av alt ringte barnehagen idag og sa vi måtte hente Neline fordi hu klaget over vondt i tissen sin. Hu har kronisk nyresykdom. Første dagen tilbake i bhgen idag siden onsdag. Og skulle være nissefest idag og, så litt synd hu ikke fikk deltatt. Kjenner jeg er helt tom for energi og veldig sliten. Dagens syt for meg!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum
På toppen av alt ringte barnehagen idag og sa vi måtte hente Neline fordi hu klaget over vondt i tissen sin. Hu har kronisk nyresykdom. Første dagen tilbake i bhgen idag siden onsdag. Og skulle være nissefest idag og, så litt synd hu ikke fikk deltatt. Kjenner jeg er helt tom for energi og veldig sliten. Dagens syt for meg!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Takk for tipset, skal sjekke ut ammehjelpen
? Jeg drikker amme-te igjen, spiser hver 3 time og slapper av mye og unngår for mye stress. Så får jeg bare håpe produksjonen tar seg opp igjen. Takk for svar og innspill
What 2 do? Han har hatt våte bleier igår kveld, idag tidlig og nå midt på dagen, så virker som han får i seg mer melk, faktisk(kan jo håpe) Han har spist max 10 ml med MME. Han likte grøten hvertfall, så det er superbra
I tillegg ville hun ha mat 4 ganger i natt...er det rart man er trett???