3mnders kontroll

Vi skal på 3mnd kontroll over helgen. Er spent på vekt og lengde.
Vi skal ta vaksine også så spent på hvordan formen hans blir.
Vi merka ingenting etter vaksina

Var på kontroll i går og fikk 3 mnd vaksine. Han var 63,5 cm og 6,7 kg :)

63 cm og 6500 g. Tok vaksiner, vil vise seg det nærmeste døgnet om evt bivirkninger.

3mnd kontroll idag☺ 6220gram og 60cm, 39 hodet.
Tatt alle vaksinene. Hun begynte å hylskrike tidligere ikveld og hadde tydelig smerter så fikk da en stikkpille og har Vært rolig men litt sutrete etterpå:).

Hvert på 3 mnd kontroll. Fikk trippelvaksinen og rotavirus.

Hun var 3560 og 52 ved fødsel.
No er hun 5440 og 62 :-)

Var på 3 mndskontroll idag, og nå var vesla 4840 gr og 60 cm :) ved fødsel var hun 2915 gr og 49 cm. Synes tiden flyyger! ;)

Må le litt, hittil så er visst tulla mi lengst av disse her på bv. Tiltross for at mamman bare er 157cm :p
Jeg var selv bare 4800g og 57cm når jeg var tre mnder. Mens hu er her myye større..
Søskenene er også lange og tunge, ikke tjukke noen av de. Men ja mye større enn mamman er og var :p

Skal på 3mnd neste uke, men er ganske så sikker på at mi sin er over 60 cm. Men hun var 52 cm da hun ble født da

Vår var 51cm :)

Hun var "bare" 60 cm, og drøye 5,6 kg, 41 cm rundt hodet tror jeg. Så har litt å gå på ifh til din enda da :D
Men frøkna her har hatt litt å gå på fra fødsel da, da var hun 3980, og 39,5 cm rundt hodet. Hvorpå hs sa idag, "var hun såå stor i hode" (før hun beklaget at det kanskje kom litt feil ut). Har lagt på seg litt dårlig, men siste uka har vært bra - så da håper vi det fortsetter der :)

Hun var "bare" 60 cm, og drøye 5,6 kg, 41 cm rundt hodet tror jeg. Så har litt å gå på ifh til din enda da :D
Men frøkna her har hatt litt å gå på fra fødsel da, da var hun 3980, og 39,5 cm rundt hodet. Hvorpå hs sa idag, "var hun såå stor i hode" (før hun beklaget at det kanskje kom litt feil ut). Har lagt på seg litt dårlig, men siste uka har vært bra - så da håper vi det fortsetter der :)
Så lenge de følger sin egen kurve så er jo alt bra :) barna er jo forskjellige. Og frøkena vår er en stor jente, men uansett størrelse så er jo det viktigste at de følger sin egen kurve :)

Så lenge de følger sin egen kurve så er jo alt bra :) barna er jo forskjellige. Og frøkena vår er en stor jente, men uansett størrelse så er jo det viktigste at de følger sin egen kurve :)

Ja, selvfølgelig :) Det jevner seg uansett ut etterhvert tenker jeg. Fine er de uansett :) :) :)

Back
Topp