Vi merka ingenting etter vaksinaVi skal på 3mnd kontroll over helgen. Er spent på vekt og lengde.
Vi skal ta vaksine også så spent på hvordan formen hans blir.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi merka ingenting etter vaksinaVi skal på 3mnd kontroll over helgen. Er spent på vekt og lengde.
Vi skal ta vaksine også så spent på hvordan formen hans blir.
Vi merka ingenting etter vaksina
Må le litt, hittil så er visst tulla mi lengst av disse her på bv. Tiltross for at mamman bare er 157cm
Jeg var selv bare 4800g og 57cm når jeg var tre mnder. Mens hu er her myye større..
Søskenene er også lange og tunge, ikke tjukke noen av de. Men ja mye større enn mamman er og var![]()
Vår var 51cmSkal på 3mnd neste uke, men er ganske så sikker på at mi sin er over 60 cm. Men hun var 52 cm da hun ble født da
Vår var 51cm![]()
Så lenge de følger sin egen kurve så er jo alt braHun var "bare" 60 cm, og drøye 5,6 kg, 41 cm rundt hodet tror jeg. Så har litt å gå på ifh til din enda da
Men frøkna her har hatt litt å gå på fra fødsel da, da var hun 3980, og 39,5 cm rundt hodet. Hvorpå hs sa idag, "var hun såå stor i hode" (før hun beklaget at det kanskje kom litt feil ut). Har lagt på seg litt dårlig, men siste uka har vært bra - så da håper vi det fortsetter der![]()
Så lenge de følger sin egen kurve så er jo alt brabarna er jo forskjellige. Og frøkena vår er en stor jente, men uansett størrelse så er jo det viktigste at de følger sin egen kurve
![]()