3mnd kontroll

smurfix

Elsker forumet
stakars jenta mi, fikk jo vaksiner i dag og hu hyla som en støkken gris en evighet etterpå[:(] eneste som hjalp var litt pupp etterhvert.. fikk så vondt av hu, måtte se bort når de skulle stikk jeg også[&:]
nå ligger hu heldigvis på sofa'n og sover. krysser fingrene for at hu ikke reagerer noe særlig på det, men har kjøpt inn paracet sånn i tilfelle.

ellers var jo alt bra, hu var så blid og glisa og prata med hs.. [:D] mini har jo lagt på seg til de grader hele veien så helsesøster beroa meg med at noen barn bare er sånn.. og det hadde ingenting å si for overvekt seinere i livet.. hu får jo også bare mm så hs syntes det var kjempebra at hu la på seg så godt..

dagens mål:
vekt: 8105
Lengde: 63.5
h.o. 41

uff nei de vaksinene.. neste gang får mamma væra med og holde altså.. [&:]

huff, kjenner jeg gruer meg litt til vaksinene . Men det går nok bra

jada det gjør det helt sikkert.. bare litt sårt for mor. sikkert ubehagelig, men går jo fort over.[;)]

Vi skal til mandag. Blir spennende å se hvordan hun reagerer.

stakkars[:(]
nestegang kan du jo ta ett emlaplaster og klipp i to og klistre en halv på hvert lår ca der de stikker.. MYE mindre gråt og vondt siden det er lokalbedøvelse. Rart at ikke hs tipser om det på 6 ukerskontrollen.

Anbefaler alle andre som skal på 3mndkontrollen[;)]

ååå, så deilig da!! [:D][:D][:D] bare bra det at du har så masse god melk 

hu har heldigvis ikke hatt noe feber enda.. har for det meste sovi,. men tror hun kjenner litt på det for med en gang hu har våkna har det bare vært hyl..
sov nesten rundt i natt da, uff skremme mora si sånn da gitt.. fikk mat halv 9 i går kveld og våkna ikke før halv 8 i dag tidlig.. jeg har då titta til hu sikkert 100 ganger i natt tror jeg, så selvom hu har sovet så lenge så er jo jeg stup trøtt[8D]

stakkar lita!
hvor lenge etter vaksine vil de små reagere, noen som vet?
Her skal nemlig mini ta vaksine 2dager før dåpen [&:]

ORIGINAL: smurfix

stakars jenta mi, fikk jo vaksiner i dag og hu hyla som en støkken gris en evighet etterpå[:(] eneste som hjalp var litt pupp etterhvert.. fikk så vondt av hu, måtte se bort når de skulle stikk jeg også[&:]
nå ligger hu heldigvis på sofa'n og sover. krysser fingrene for at hu ikke reagerer noe særlig på det, men har kjøpt inn paracet sånn i tilfelle.

ellers var jo alt bra, hu var så blid og glisa og prata med hs.. [:D] mini har jo lagt på seg til de grader hele veien så helsesøster beroa meg med at noen barn bare er sånn.. og det hadde ingenting å si for overvekt seinere i livet.. hu får jo også bare mm så hs syntes det var kjempebra at hu la på seg så godt..

dagens mål:
h.o. 41

va jo litt størrelse [;)] Å våres HS synes lillebror er stor[:D] 5900 og 59 lang[:)]

ORIGINAL: werana

stakkar lita!
hvor lenge etter vaksine vil de små reagere, noen som vet?
Her skal nemlig mini ta vaksine 2dager før dåpen [&:]

min var for det meste grintet og trøtt i går, kom seg utover dagen i dag. sover bare litt mye, men griner ikke lengre[;)]

ORIGINAL: cocoa

ORIGINAL: smurfix

dagens mål:
h.o. 41

va jo litt størrelse [;)] Å våres HS synes lillebror er stor[:D] 5900 og 59 lang[:)]

hehe ja.. leste tråden din nå nettop..  høres jo ut som din er helt "etter boka" spør du meg.. [;)]
hu mi går i hvert fall etter kallenavnet kosebamsen når jeg har vært på hs de siste gangene nå[8D]

ORIGINAL: Mamsen til Bella

nestegang kan du jo ta ett emlaplaster og klipp i to og klistre en halv på hvert lår ca der de stikker.. MYE mindre gråt og vondt siden det er lokalbedøvelse. Rart at ikke hs tipser om det på 6 ukerskontrollen.

åh, det hørtes smart ut. hvor får man tak i det? [:)]
har nettop vært på 3mnd kontroll, og det var slett ikke noe morsomt. gjorde vondt i mammahjertet da....[:(]

ORIGINAL: Storetroll

ORIGINAL: Mamsen til Bella

åh, det hørtes smart ut. hvor får man tak i det? [:)]
har nettop vært på 3mnd kontroll, og det var slett ikke noe morsomt. gjorde vondt i mammahjertet da....[:(]

De har på apoteket, 2 stk for ca 100 kr mener jeg.. og da har du til to vaksineringer siden du klipper dem i to[:)]
Første vaksineringen på isabella hadde jeg ikke det på, og da hylte hun mye og lenge.. neste vaksine brukte jeg emla, og da var det bare litt sutring rett etterpå. Stor forskjell syns jeg iallfall[:D]

Kjedelig når det blir sånn, da er det sikkert greit å prøve emla neste gang. Og prøv å tenk at du ikke skal overføre din frykt for stikk til henne [;)] Skjønner du kanskje er litt var for sprøyter iom at du måtte snu deg bort?

Back
Topp