3måneders kontroll overstått:)

LadyOnHeels

Elsker forumet
ved fødsel var hun 3230gr, 47cm lang og 35 rundt hodet.. nå er hun 4725 gr, 60cm lang og 38.5 cm rundt hodet, men andre ord så er hun en lang og tynn jente:)

foreløpig er hun veldig trøtt etter vaksinen, men regner med at det blir litt feber senere:(

hvordan har det gått med deres på 3mndrs kontrollen?
 
Her gikk det veldig fint, ingen bivirkninger av vaksina. Lillemor har dobla vekta, fra 2480 g til 5040 g, så det er bra, ho var jo utrolig lita da ho blei født! Vokst fra 45 til 57 cm.
 
Vår tulle var 3240 ved fødsel, 50 lang og 34 i hodet. På 3 mnd var hun 6370, 62,5 lang og 40,7 rundt hodet:) Vi har også ei lang og nokså tynn jente som begynner å fylle seg godt ut :)
 
har ikke vært på 3mndkontroll enda... men veide idag. Fødselsvekt 3528 og idag 6710...
 
Skal til uka, men veide og målte idag for morro skyld.
Ved fødsel: vekt 3,9, lengde 53cm og 36 rundt hodet, idag: vekt: 6,5, lengde 62cm og 41 cm rundt hodet :)
 
Mi ble veldig trøtt, men fikk ikke noe feber eller bivirkninger. Var 3870 og 52 ved fødsel og nå er hun 64 og 6230 :)
 
Vi hadde også den kontrollen i går:) mi veide 4350 g ved fødsel og var 53 cm lang. I går veide ho 7750 og var 62 cm lang:)) altså en stor og god jente<3 noe jeg er glad for, for når vi kom snakka jeg med ei som hadde en baby på 6 mnd som var mindre enn mi. ho sleit med å få babyen sin til å spise. det gjør ikke jeg, her skal ho ha pupp titt og ofte:) så takknemlig for det:) ellers var jeg glad barnefaren kunne holde småen under vaksineringa, jeg ville ut på ganga og holde for ørene for så å inn og trøste:) ellers ble det mye sving på ho etterpå. tror ikke ho hadde noe spesielt feber. målte henne når jeg trodde kanskje feberen var kommet, men var bare 37,7... men tok natta kl 18 ifrå, da var ho helt ferdig stakkars><3 blir spennende å se hvordan dagen i dag blir. ho sovnet av seg selv i lekegrinda. jeg er vant med å vugge ho i søvn....>
 
Da har vi vært på 3måneders kontroll vi og.

Lillemor var 3980g og 50cm ved fødsel, nå er hun 5520g og 62,4cm lang.
 
Hoho vi skal på 4 mnd kontroll til uka, samt 6 ukers kontroll uken etter ;)
Gogutten var 1250g og 39cm da han ble født, Nå veier han 3980g, har ikke tatt lengde siden han ble født, så er så spent på det. Men nå nok vente til han er 3 mnd korigert alder. Jajahan har iallefall blitt mye større :D
 
Var på 3mnd kontroll idag.
Gutten vår ved fødselen: 3660 gram, 52 cm, 35 rundt hodet. Idag: 7490 gram, 64 cm, 41 rundt hodet.
Vaksinen syns jeg han taklet bedre enn jeg forventet. Men det ble en GOD blund da vi kom hjem....Og nå sover han søtt i sengen sin :)  Håper han ikke blir plaget med feber eller lignende, men det blir som det blir :)
 
Back
Topp