3D

Petite

Glad i forumet
Hei og god søndag, er det noen som vet om bra steder og ta 3D? Tenkte egentlig å dra på majorstuaklinikken men så har jeg hørt at de er så dyre og raske

jeg har faktisk blitt lovet det på neste UL time[:)] Høres ut som om det er svært få offentlige som har det??!

Beklager veldig sent svar! Men jeg var på Sigrids Ultra i Stavanger! Hun anbefales! Hun stilte tom opp på en søndag, da jeg var på besøk der nede kun noen dager, Men siden hun var på kurs hele uka, tilbudte hun meg time søndag! Snakk om service! Hun tok seg god tid og var kjempekoselig! 800 kr for hele seansen. Og jeg fikk bildene på usb pennen min før jeg dro.
MEN OBS 3D UL må gjøres etter uke 27 og ikke senere så 33 (?) mener jegdet var.

ORIGINAL: elisareu

Beklager veldig sent svar! Men jeg var på Sigrids Ultra i Stavanger! Hun anbefales! Hun stilte tom opp på en søndag, da jeg var på besøk der nede kun noen dager, Men siden hun var på kurs hele uka, tilbudte hun meg time søndag! Snakk om service! Hun tok seg god tid og var kjempekoselig! 800 kr for hele seansen. Og jeg fikk bildene på usb pennen min før jeg dro.
MEN OBS 3D UL må gjøres etter uke 27 og ikke senere så 33 (?) mener jegdet var.

Neinei [;)] Man kan ta 3D ultralyd når som helst isvangerskapet. MEN hvis man vil ha bilder og slik at babyen som er klarest mulig, så er det best mellom uke 27 og 33. [:)][:)]

har dere en anbefaling hvor jeg finner 3D i trøndelag?

Hmmm har så lyst å se den lille igjen snart så spørs om vi klarer å vente til uke 27, hehe. Noen som har vært på det rundt østfold, akershus området? hadde vært deilig å slippe dra så langt

Har best. 3d til den 10ande Nov, er da 28+2, gler oss veldig til det [:)]

Har de ikke 3d ultralyd på medicus i trondheim??

Ultralydklinikken! Den ligger på Lysaker Torg i Sandvika (Bærum?). Dit skal hvertfall vi. Det kostet bare 900 kr. mot 1200 i Moss! Se ultralydklinikken.no. Enkelt å bestille time på nett og det ser ut som om det blir bra resultat, har hørt mye bra om dem også [:)]

Back
Topp