3D

Madeline

Betatt av forumet
Mange her som har tenkt seg på 3D ultralyd? Har du vært det tidligere? Er det verdt pengene?

Syns det er utrolig lenge fra OUL til fødsel uten å se nurket! Selvom jeg var «heldig» og måtte tilbake 3 uker etter OUL for ny UL.. så er det jo lenge å gå 4 måneder til!

Jeg var sist og skal nå tilbake i samme uke. Skal i uke 27, fikk super fine bilder. Var helt lik som når han ble født, og morsomt å ha bilder og filmer fra 3D//4d ul. Super koselig å ha i ettertid. Var på ultralydklinikken på cc vest, super bra sted. Verdt pengene om du syntes det er viktig, for meg er det mer verdi enn penger.

Vi hadde i uke 13, da vi var i Danmark for nipt test. Det var inkludert.
Da synes jeg det var en merkelig klump. Man så jo baby, men... Nå var jo dette tidlig. Skjedd en del de siste ukene.
Men tror ikke jeg blir å bruke penger på 3D bilder. Klarer å vente :)
Men nå skal det sies at jeg har brukt en del penger tidligere i svangerskapet for å høre hjertet, se etter liv mm. Får også en ekstra ul pga oppfølging i uke 30, så det får holde :)

Var ikke sist, å kommer ikke til å dra nå heller :happy:
Har ekstra ul i uke 24, og mest sannsynlig rundt uke 32 igjen pga ekstra oppfølging ♥️
Skjønner absolutt dere som syns det er lenge å vente fra uke 18-20 og til fødsel da..

Var forrige gang, synes det var spennende :) Alt var så nytt å spennende med nummer 1 :)

Men tror ikke vi kommer til å gjøre det denne gangen. Fikk uansett et par 3d bilder på tul og oul :Heartblue

Mange her som har tenkt seg på 3D ultralyd? Har du vært det tidligere? Er det verdt pengene?

Syns det er utrolig lenge fra OUL til fødsel uten å se nurket! Selvom jeg var «heldig» og måtte tilbake 3 uker etter OUL for ny UL.. så er det jo lenge å gå 4 måneder til!

Var ikke sist og kommer heller ikke til å gjøre det denne gangen, jeg synes 3D bildene er så ekle :hilarious: (Min personlige mening).

Jeg er "heldig" og får ny ul rundt uke 32 pga morkaken foran åpningen, fikk det sist også.

Men ser generelt lite da synes jeg, blir en liten bit av babyen her og der bare. Så hadde heller ikke betalt for ny "vanlig" ul.

Har ikke gjort det før i og med at vi venter vår første nå, og vi har snakket endel om å dra på 3D/4D. Men jeg er litt usikker på om jeg har lyst, i og med at det føles litt ut som at vi kanskje burde vente til fødselen med å se babyen. Men samtidig hadde det jo vært så koselig å se henne igjen da...

Skal ikke. Ser ikke behovet og trenger pengene til andre ting.

Var det første gang, men ikke andre gang. Var på tul nå og så jo med 3d da, men kommer ikke til å ta en egen 3d-ul liksom.

Vi var ikke på 3D ul med storesøster, og kommer heller ikke ti å gjøre det denne gangen. Vi vet kjønn, og da vil jeg bevare spenningen med hvordan babyen ser ut til fødselen. Det er nok av annet å bruke de pengene på.

Vi fikk se gutten vår på 3D bilder på oul, men i følge jordmor er de så små og tynne rundt den tiden (uke 19) at det ikke var noe poeng å printe de ut.

Litt usikker på om jeg ønsker å bruke penger på en senere ul i 3D, da jeg allerede har betalt for to tul.. Men det er fortsatt lenge igjen og savnet etter å se knøttet kan fort melde seg :Heartblue

Back
Topp