3D

Vi har diskutert det, men ikke bestemt oss ennå. Jeg har litt lyst, men mannen ønsker i utgangspunktet at vi ikke skal... så vi får se

Nei. Vi gjor d ikke sist pga foranliggende morkake. Bildene hadde ikke blitt fine. Er litt der at vi gjor d ikke med første, og derfor heller ikke med andre. Ikke helt logisk, men men. Dessuten koster d mye. Vi bygger hus nå, og sparer d vi kan. Er nok av andre ting å bruke penger på :p

Blir nok ikke her heller! Er aaalt for dyrt for oss, og har ikke fler offentlige ultralyder før i uke 36, og da er det liksom ikke så kjempemye vits har jeg hørt! Hadde gjort det om det ikke hadde kosta så mye :)

Nei, det har jeg ikke tenkt å bruke penger på. Morkaka ligger foran på meg og da blir ikke bildene fine heller.

Ikke tenkt å bruke penger på det denne gangen heller. Har flere vanlige ultralyder på sykehuset fremover så det får holde.

Har det noe å si om morkaka ligger foran? Har jeg aldri tenkt på før. :wideyed:

Har vært med begge mine og skal denne gangen også:)
Syns det er sååp gøy å få se litt av babyen før den kommer,så er veldig spent

Nei, vi skal ikke :) En av grunnene til det er at nærmeste plass å gjøre det er 2 timer unna :rolleyes:

Vi hadde sist, så gidder ikke bruke penger på det denne gangen. Syns ikke det var så stas :p

Ser ikke helt behovet for oss så vi skal ikke :) Forstår dog veldig de som ønsker det. Blir jo kjempe fine bilder somregel:happy:

Vi skal ikke. Kjenner det hadde vært artig, men i vårt tilfelle synes jeg ikke det er verdt det bare fordi at det ville vært artig :joyful:
Skjønner godt de som vil ta det da :happy:

Gjorde det sist, og det var koselig. Men med morkaka foran så fikk vi ikke så fryktelig gode bilder.. Har morkaka foran nå også, og så kommer vi til å få jevnlige ul fra uke 28, så tror vi dropper det denne gangen. Er vi heldige så skrur de på 3D på en av kontrollene :)

Har fått noen ekstra vekstkontroller på sykehuset, på de to vi har vært på til nå har de tatt alle målene sine, og så lekt litt med 3D etterpå. Har morkaka foran, og bildene blir ikke kjempebra, men de er søte likevel :) Blir spennende å se om han faktik ser sånn ut når han kommer ut :)

Tror ikke vi hadde brukt penger på det selv, jeg syns ikke 3D-bildene blir så bra.. Ofte mye "i veien", og resultatene er overraskende like :p

Tok en i sidste helg, var kjempe fin opplevelse! Man så hans ansigt så tydelig :Heartred

De har svitsjet over til 3D flere ganger på ultralydene vi har vært på så blir ikke å bestille time spesifikk til det.

Begge gangene jeg har vært på ultralyd hos KK ved Haukeland universitetssykehus så har de både tatt vanlige bilder og 3D bilder. Veldig kjekt å få sett den lille i 3D også så tror vi kanskje hadde vurdert å betalt litt for det dersom KK ikke gjorde det gratis:love017

Ja, vi skal på 3D nå til fredag. Motivet er egentlig å finne ut om det er gutt eller jente i magen. Jeg går til vekstkontroller, men de bruker 2 D og ungen er såpass stor nå at det er vanskelig å se. Blir koselig å se fjeset til lille kula da:joyful:.

Back
Topp