3d

jeg hadde ikke klart å ikke vite xD men detcer meg xD utolmodig

Venter på årets Julegave<3
Vel jeg vil jo vite og klarer ikke å slå meg til ro med å ikke vite :/ Men... kjempetvil. Men kan jo hende at jeg atter en gang ikke får vite :/

Jeg sa jeg ønska meg det til burdagen av gubben. Men han vil vente til han kommer til veden før vi skal se han mer tydelig å se hvem han ligner på å slikt. Så da blir det som han ønsker :) å det er helt greit igrunnen. Noen overraskelser er jo greit å ha :D

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Jeg har tenkt at det er unødvendig og litt ekkelt, men så sier svigerinna mi at jeg måå fordi det er sååå gøy å få den videon og 3d bilde åsånn men åh ser ikke helt vits, er jo over 1000kr

<3 VinterPrinsesse <3

Vil på 3d men har ikke bestilt time enda:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Skal 31. August.. Gleder meg sykt..fikk ikke gjort dette med di 2 første, så det blir morro å få se lillegutt hvordan han ser ut i magen :)

Skal 31. August.. Gleder meg sykt..fikk ikke gjort dette med di 2 første, så det blir morro å få se lillegutt hvordan han ser ut i magen :)
Det er jo ikke lenge til. Må fortelle hvordan det var etterpå :)

Venter på årets Julegave<3

Last edited:
Litt usikker.... Hadde det med forrige mann, men siden vi har hatt tre private, tror jeg kanskje jeg har brukt nok penger på ul...

Litt usikker.... Hadde det med forrige mann, men siden vi har hatt tre private, tror jeg kanskje jeg har brukt nok penger på ul...
Vi har tatt bare en privat. Dermed føler vi at det er greit å "sløse" litt penger på noe vi ikke trenger. Men har så lyyyyst!!

Sånn jeg føler å:p 2 private, 1 på sykehus pluss at jeg får 1 til på sykehuset, men moro med film da!:p

<3 VinterPrinsesse <3

Nei, synes liksom det blir å "jukse" litt for mye, hehe. Men jeg er nok litt rar. Med førstemann ville vi ikke vite kjønn, men denne gangen valgte vi å få vite men følte etterpå at jeg hadde juksa, hehe

Skal ha 3D ja . Men ikke bestilt. Er bare 20 uker. Snart 21. Tenker å ha det uke 29 :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Får ul på sykehuset i uke 30 og 34 så regner med å få se det der! Var på ul der nå på mandag (uke 24) også å da prøvte hun å vise meg i 3D men lillegull tok henna til ansiktet å gjemte seg med en gang:)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Bestilte 4d, men maskinen klikka under undersøkelsen, så ble bare vanlig UL, betalte jo selvfølgelig bare deretter, men gidder ikke prøve igjen. Hadde 4d på datra mi også, men hun lå selvfølgelig med hendene foran fjeset HELE tiden.. prøvde i 35 min liksom:P

Hade det ikke vert for at jeg går mye til UL nå, så hadde jeg bestilt 3D utenom. Er min siste og har ikke gjort det med de andre pga pris, men sa til mannen at denne gang skal jeg. Er så heldig at han har 3D han som jeg går til, og går der hver 14. dag foreløpig.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Back
Topp