Vel jeg vil jo vite og klarer ikke å slå meg til ro med å ikke vite :/ Men... kjempetvil. Men kan jo hende at jeg atter en gang ikke får vite :/jeg hadde ikke klart å ikke vite xD men detcer meg xD utolmodig
Venter på årets Julegave<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vel jeg vil jo vite og klarer ikke å slå meg til ro med å ikke vite :/ Men... kjempetvil. Men kan jo hende at jeg atter en gang ikke får vite :/jeg hadde ikke klart å ikke vite xD men detcer meg xD utolmodig
Venter på årets Julegave<3
:/Vel jeg vil jo vite og klarer ikke å slå meg til ro med å ikke vite :/ Men... kjempetvil. Men kan jo hende at jeg atter en gang ikke får vite :/
Det er jo ikke lenge til. Må fortelle hvordan det var etterpåSkal 31. August.. Gleder meg sykt..fikk ikke gjort dette med di 2 første, så det blir morro å få se lillegutt hvordan han ser ut i magen![]()
Vi har tatt bare en privat. Dermed føler vi at det er greit å "sløse" litt penger på noe vi ikke trenger. Men har så lyyyyst!!Litt usikker.... Hadde det med forrige mann, men siden vi har hatt tre private, tror jeg kanskje jeg har brukt nok penger på ul...
Har du lyst har du lovVi har tatt bare en privat. Dermed føler vi at det er greit å "sløse" litt penger på noe vi ikke trenger. Men har så lyyyyst!!
Sånn jeg føler åLitt usikker.... Hadde det med forrige mann, men siden vi har hatt tre private, tror jeg kanskje jeg har brukt nok penger på ul...
Har du lyst har du lov![]()