3D ?

Tror ikke vi kommer til å bruke penger på det.. Gjorde ikke det sist heller :)
 
Å ja!! Gjorde det sist, og det var så gøy! Så vi kommer til å gjøre det igjen, kan jo ikke gjøre forskjell ;)
 
Å ja, har store planer om det ja... hadde det sist gang med sønnen min, Det var så sprøtt å se se på. Så klart må ha sånne bilder med denne også.. ( Men guuud,det er dyrt) :OP
 
Ja! Spesiell opplevelse, fikk også med små filmsnutter. Anbefales!
 
Hva koster 3dul?
 
:schocked028
Her i drammen koster det litt over 1000 kr
Åja, så for meg mangfoldige tusen jeg ;) Da koster det nok 1300 kr her tenker jeg, det er det som det koster for en undersøkelse der jeg hadde tenkt jeg skulle ta tidlig ul og de tar også 3D ul men jeg fant ingen andre priser enn de 1300 kr.
 
Nei vi skal ikke det, tok ikke det med første så holder oss til 1 tidlig UL og så den vi får på sykehuset :)
 
Åja, så for meg mangfoldige tusen jeg ;) Da koster det nok 1300 kr her tenker jeg, det er det som det koster for en undersøkelse der jeg hadde tenkt jeg skulle ta tidlig ul og de tar også 3D ul men jeg fant ingen andre priser enn de 1300 kr.
hehehe, nei da, men syns det er dyrt alikevel.... Men jeg tror ikke de tar 3D før du er min 26 uker.. Sånn ca..
 
hehehe, nei da, men syns det er dyrt alikevel.... Men jeg tror ikke de tar 3D før du er min 26 uker.. Sånn ca..
Dyrt er det ja, men iom at de ska ha 1300 kr for tidlig ul så så jeg for meg 3-4000 krs klassen for 3D.


Vi får se om vi drar på 3D, har vel egentlig nok å bruke penger på iom at vi må kjøpe inn alt til babyen også.
 
Dyrt er det ja, men iom at de ska ha 1300 kr for tidlig ul så så jeg for meg 3-4000 krs klassen for 3D.


Vi får se om vi drar på 3D, har vel egentlig nok å bruke penger på iom at vi må kjøpe inn alt til babyen også.
Takk og lov at jeg har spart det meste fra de andre barna jeg har. Har 2 gutter og ei jente. Tenkte jeg skal gå imellom tinga snart,(mens former er fin) Se hva jeg har ,og evnt hva jeg trenger.
 
Tror også jeg betalte 1300 kr, da lå jeg der i 45 minutter ca, fikk med ca 60 bilder/filmsnutter hjem... Var veldig fint! Tror jeg tok da jeg var 25 uker, det er bare innenfor en viss periode man gjør det.
 
Takk og lov at jeg har spart det meste fra de andre barna jeg har. Har 2 gutter og ei jente. Tenkte jeg skal gå imellom tinga snart,(mens former er fin) Se hva jeg har ,og evnt hva jeg trenger.
Når babyen kommer så er det nesten 10 år siden vi hadde baby i hus sist, så har ikke akkurat spart på ting. Det eneste vi har er voksipose og tripp trapp stol.
 
Når babyen kommer så er det nesten 10 år siden vi hadde baby i hus sist, så har ikke akkurat spart på ting. Det eneste vi har er voksipose og tripp trapp stol.
Samme her ;)
Jeg har ikke noe utstyr igjen, men min søster og min bror har nettopp fått små så det er nok å arve ;)
 
Back
Topp