3D

Frk Jannicke

Blir kjent med forumet
Er det noen som har tanker rundt dette med 3D? Har dere planer om å ta det? Hvorfor, eller hvorfor ikke? Tidligere erfaring? :)

Jeg tok det sist og synes det var ganske gøy å få se den lille i 3D.. Har litt lyst å ta det nå også, men tar det isåfall på sparket hvis vi har litt penger til overs..  :)

Vi har time til det neste tirsdag. Vi valgte å ta det mest fordi vi ikke fikk vite kjønn på ord.ul

Vi skal på 3D i uke 27+5 :) Har vært med ei venninne på det før og syntes det var en veldig koselig opplevelse. Så vi bestemte oss for og unne oss det! Synes også det er litt gått å ha noe å se frem til, da jeg synes tiden går veeldig sakte.

Forrige svangerskap var vi på 3D både uke 27 og 33. Synes det var morsomt å se babyen i 3D og hvor lik han var seg selv. Hvis vi ikke får 3D hos spesialisten så bestiller vi nok time.

Skal på det i uke 26! Var på det sist også, og synes vi fikk ett litt "bedre" forhold til babyen i magen :) Så tok oss råd til det nå også, er jo ikke akkurat billig da, koster vel 1250 dit vi skal :)

Jeg er litt usikker på om vi skal ta det. Har hørt veldig mye bra om 3D, og mange sier jeg kommer til å angre hvis jeg ikke tar det. Det var veldig koselig å se babyen vår på ordinær ultralyd, sikkert ennå mer "virkelig" å se det i 3D. Men det som gjør meg litt usikker, er at man kanskje avslører litt for mye? Man får vel se så tydelige ansiktstrekk, at det ikke lenger er noen overraskelser når babyen kommer? Eller? Litt spenning må det jo være! Vi vet jo allerede kjønn.

Har nå ennå noen uker å bestemme meg på, men vipper veldig mellom å ta det eller ei! Klarer ikke bestemme meg :p

Jeg skal ikke ta det, jeg ser ikke nødvendigheten med det. Vi tenkte på det forrige gang, men slo det fra oss når vi fikk se bilder og video fra andre som hadde gjort det. Da følte jeg faltisk at det ikke var verd pengene. Vi har mange fine bilder fra ordinær UL.. :)

Frk Jannicke skrev:
Jeg er litt usikker på om vi skal ta det. Har hørt veldig mye bra om 3D, og mange sier jeg kommer til å angre hvis jeg ikke tar det. Det var veldig koselig å se babyen vår på ordinær ultralyd, sikkert ennå mer "virkelig" å se det i 3D. Men det som gjør meg litt usikker, er at man kanskje avslører litt for mye? Man får vel se så tydelige ansiktstrekk, at det ikke lenger er noen overraskelser når babyen kommer? Eller? Litt spenning må det jo være! Vi vet jo allerede kjønn.

Har nå ennå noen uker å bestemme meg på, men vipper veldig mellom å ta det eller ei! Klarer ikke bestemme meg :p

Jeg kjenner ganske mange som har tatt 3D..Og ja, utseende blir jo litt avslørt..Man vil i noen tilfeller kunne se hvem barnet evnt ligner på osv...Men, mitt inntrykk er at dette kan forandre seg. Har hørt noen som sier at de var veldig lik 3D bildene når de ble født, men har også hørt det motsatte-at de slettes ikke har vært lik seg slik de så ut på bildene. Jeg tror det er litt hipp som happ..

Vi har bestilt time og skal avgårde i uke 27:) Har vært med en venninne en gang, og det var en utrolig fin opplevelse...I og med  at vi også har valgt å vente i spenning og ikke vite om det er e gutt eller jente i magen, er det ekstra spennende med 3D UL:)

Jeg fikk 3D ultralyd på den ordinære jeg. Men ungen var litt umulig og hadde hendene foran ansiktet hele tiden med mindre den gjespet med nesen i været, så det var ikke noe bildemulighet. Hadde bare ungen holdt fingrene fra fatet (^^) hadde jeg fått bilder derfra :) Tenker meg til 3D om en seks ukers tid

Vi skal og på 3D :) fint å ha noe og se frem til så ikke tiden blir så lang, og får å se kjønnet siden vi ikke fikk vite det på ornær UL :) fint å se slike "klære" bilder av babyer så det er noe vi virkelig ser frem til :)

Vi skal og på 3D :) fint å ha noe og se frem til så ikke tiden blir så lang, og får å se kjønnet siden vi ikke fikk vite det på ornær UL :) fint å se slike "klare" bilder av babyer så det er noe vi virkelig ser frem til :)

Vi skal på 3D ultralyd, var det sist også :) synes det var så spennende og mye bedre enn ordinær ultralyd :)

Vi skal på 3D ul 27+5. Vi har sett og hørt fra venner om hvor fantastisk det er. Fikk bare 4 bilder fra ordinær ul og var bare ett som var skikkelig fint. Jeg vet at jeg kommer til å angre om vi ikke gjør det. Vi har forresten fått en time hvor fokuset er å få bilder og film av vesla og ikke en medisinsk undersøkelse, og da betaler vi bare 700 kr... Som i mine øyne ikke er så mye

Vi tok det med nr.1 og dermed med nr.2
Var mer spesielt med nr.1, siden vi ikke hadde gjort det før.
Nå skal vi på UL igjen i uke 32, så blir nok ikke 3D denne gangen.

Skal ikke, synes det er totalt unødvendig. Sikker koselig og alt det der, men for meg handler UL om å se om fosteret er friskt og om man evt. trenger tettere oppfølging. 

Vi hadde i utgangspunktet ikke tenkt å ta 3D-ultralyd men på ordinær ultralyd merket jeg at jeg ble litt skuffet over dårlige bilder.. Synest også det var aaalt for lenge å vente i 21 uker til før jeg fikk se mer av prinsen :P

Så her blir det nok 3D, men ikke bestilt time enda.. :)

Back
Topp