3d ultralyd

jente21

Flørter med forumet
Hei! noen som vet om det eksisterer 3d ul i Ålesund?? såg det på go morgen norge og har kjempe lyst!!!:) noen som har noen erfaringer forresten... det var en tråd om det for en stund siden men...

klem klem

jeg ringte på mdi3.de hadde ikke 3d-ultralyd dessverre.ser du har samme termin som meg og venter en gutt!!!!.bor du også i Ålesund??

heia! Bor på sula jeg! venter du også gutt?? tenk om vi ligger på sykehus sammen da:) spennende... dumt at d ikke er 3d ul i ålesund da.. har lyst å se gutten min en gang til! vet du hvor man må da... man må vel ikke helt til oslo! klem klem[:)]

Så heldi dokke e som veit ka dokke ska ha da.. E fikk ikkje vite de av jordmora når e va på ultralyd på Åse! [:(]

fikk du ikke vite det?? var det fordi hun ikke så det eller fordi hun ikke ville si det??

tror ikke en har i møre og romsdal ihvertfall.kanskje oslo eller trondheim eller bergen???[8|].arti at vi har termin på samme dag da.skal ikke se bort ifra at vi ligger på sykehuset og vræler samtidig[;)]

fikk du ikke vite det?? var det fordi hun ikke så det eller fordi hun ikke ville si det??

Ho såg de, men ho ville ikkje sei de, for ho meinte ho ikkje va heilt sikker [:(]

Back
Topp