3D-ultralyd

Gunni

Forumet er livet
Er det noen som har vært eller skal på 3D-UL?
Vurderer å dra til Ålesund for å prøve. Eller kanskje Trondheim.

hei jeg ønsker å dra på det har hørt litt rundt å velger å dra til tønsberg der koster det 750 for film å bilder[:)]men venter litt til til barnet er litt større termin 10  feb:O)

Har dei slik 3D-UL i Ålesund..? Korleis får du deg time der..? [8|]

skal på 4d jeg...
men venter til babyen ikke ser å alien aktig ut[:D]

så 4 d er bra? vet ikke om noen kjent som har vært på det,så er ganske spent...

Men er det sånn at man får velge hvilken type UL man vil ta?? jeg mener å ha hørt at iallefall sykehuset her i trondheim har bare ei eneste 3D maskin som de bruker mest til bilulykker osv så man må være ekstremt heldig hvis man får den på UL... [8|] eller har jeg tatt feil nå?? håper det. for jeg vil så gjerne ha 3D [:)][:)]

4D faktisk.. hehe... henger ikke med lengre jeg. [:)] da håper jeg vi får se 4D istedenfor 3D. skal prøve å sniiike meg til det på en eller annen måte. Forslag til unskylding hvorfor jeg måååå få se i 4D? hehe[:D]

[:D]hehe. ja jeg får gjøre det

[:)] vi skal som mannen min sa på ultralyd den 23.oktober,
grunnen til at vi venter så "lenge" før vi drar dit er at legen fortalte at de beste 3d bildene får man i mellom uke 23 og uke 26 i graviditeten.
For da er babyen i passe størrelse samtidig som den er velutviklet!

Gleder oss masse [:)][:D]

jeg skal å¨privat klinikk å ta 4d bildene. skal på ordinær ultralyd 2.oktober. så bestiller time til 4d etter det en gang. gleder meg masse

Hvor i Trondheim finnes denne klinikken for 3D ultralyd?
hAR du noe kontaktinfo til dem...

Fikk ikke vite kjønn i min ordinære UL å vil sååååå gjerne vite..

ORIGINAL: feb

Hvor i Trondheim finnes denne klinikken for 3D ultralyd?
hAR du noe kontaktinfo til dem...

Fikk ikke vite kjønn i min ordinære UL å vil sååååå gjerne vite..

Du er ikke alene om det. Har ikke kontaktet Tr.heim, men har ringt to steder i Ålesund. Men de visste ingenting om det. Regner med at man må på privatklinikk om man skal få det uten henvisning fra fastlege.
Hjelp noen!!!!

Back
Topp