3D ultralyd

Mammaentilsnart5

Andre møte med forumet
Hei :-)
Noen som har tenkt å ta 3D ultralyd? Eventuelt hvorfor / hvorfor ikke?
Jeg har selv tatt det i flere av svangerskapene og ønsker også å gjøre det nå. Koselig å se hvordan babyen ser ut ❤️

Hei!
Vi skal gjøre det. Mannen ville egentlig ikke, for han synes det er bortkastet ettersom vi får se han når han kommer. Han mente også at det ble verre for oss, dersom noe skulle gå galt etterpå. Men dette er siste barnet og vi har aldri gjort det tidligere, og jeg hadde sååå lyst, så jeg bare bestilte likevel! :smiley-ashamed004:Heartred

Jeg lurer sånn på hvordan den opplevelsen er, og nå gleder vi oss hele gjengen. Både mannen og begge barna mine på 9 og 11 skal være med, og ungene spør stadig om det er lenge igjen. De lurer på om vi kan se hvem babyen i magen ligner på, og jeg tror vi alle gleder oss til å «bonde» mer med babyen. Mannen sa nei til et viktig møte på jobben, fordi han ville prioritere ultralyden, så han har nok snudd også. :Heartred Så jeg kjenner nå at dette var helt riktig å gjøre. En skikkelig koselig familie-event, og noe som gjør at vi kanskje vil glede oss enda mer. Jeg er så spent!! Skal allerede på onsdag i neste uke. :love017

Hei :-)
Noen som har tenkt å ta 3D ultralyd? Eventuelt hvorfor / hvorfor ikke?
Jeg har selv tatt det i flere av svangerskapene og ønsker også å gjøre det nå. Koselig å se hvordan babyen ser ut ❤️
I hvilken uke skal du dra? :) Har du noen erfaring med når det er best å gjøre det? Jeg bestilte mellom uke 27 og 28, siden jeg hørte det var anbefalt.

Jeg har tenkt å ta 3d, men så leste jeg noen som skrev at det er vanskelig å få det til når morkaken er foran. Vet dere om det stemmer?

Jeg har også morkake foran men har veldig lyst å ta den snart. Håper de kommer med garanti eller noe så hvis babyen skjuler seg første gang så har man gratis 3D andre gang eller noe

Jeg har også morkake foran men har veldig lyst å ta den snart. Håper de kommer med garanti eller noe så hvis babyen skjuler seg første gang så har man gratis 3D andre gang eller noe
Jeg og. Jeg får jo uansett sett lille, om det blir 2D eller 3D

I dag skal jeg og familien på 3D ultralyd, og spiser ute i samme slengen på Pincho Nation. Gleder meg som en liten unge til dagens utflukt! :D Ultralyden er kl 18:30. :)

Wow, for en opplevelse! Vi var superheldige med bildene tror jeg. :D

Han er så søt, og jeg gleder meg bare enda mer til å holde han i armene. :Heartred

Storebrødrene syntes også det var stas, spesielt fordi han ligner på begge de to ser det ut til. De snakket om at de håper han liker fotball, basket og fly, mens vi var der, og ultralydmannen tullet og fjaset. Var god stemning :love017

Alt så bra ut med tanke på navlestreng, anatomi, vekst osv, så det var også fint å få sjekket igjen. Han anslo termin 29.12, så omtrent der vi var fra før, men tidligere anslag er jo mer nøyaktig enn dagens. :)

Alt i alt en veldig fin opplevelse. :Heartred Vi var på Ultralydklinikken AS i Drammen.
IMG_5640.jpegIMG_5641.jpegIMG_5652.jpeg

Han er så søt, og jeg gleder meg bare enda mer til å holde han i armene. :Heartred

Storebrødrene syntes også det var stas, spesielt fordi han ligner på begge de to ser det ut til. De snakket om at de håper han liker fotball, basket og fly, mens vi var der, og ultralydmannen tullet og fjaset. Var god stemning :love017

Alt så bra ut med tanke på navlestreng, anatomi, vekst osv, så det var også fint å få sjekket igjen. Han anslo termin 29.12, så omtrent der vi var fra før, men tidligere anslag er jo mer nøyaktig enn dagens. :)

Alt i alt en veldig fin opplevelse. :Heartred Vi var på Ultralydklinikken AS i Drammen.
Vis vedlegget 490791Vis vedlegget 490790Vis vedlegget 490792
Så søøøøøøt!!!!

Storebrødrene syntes også det var stas, spesielt fordi han ligner på begge de to ser det ut til. De snakket om at de håper han liker fotball, basket og fly
Ååå søte lille nurket :Heartred

Vis vedlegget 490791Vis vedlegget 490790Vis vedlegget 490792
Herregud så nydelig<3

Back
Topp