Har hørt om flere som er veldig fornøyd med kvinnedoktoren, så hvis jeg skal ta noe mer privat ultralyd så kommer jeg til å bestille derVeldig typiskMen glad det ordnet seg med ny
Kvinnedoktoren i Tønsberg
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hørt om flere som er veldig fornøyd med kvinnedoktoren, så hvis jeg skal ta noe mer privat ultralyd så kommer jeg til å bestille derVeldig typiskMen glad det ordnet seg med ny
Kvinnedoktoren i Tønsberg
![]()

Ohh har fått med meg at han har 3D, men trodde man måtte være pasient der?Tenkte bare å nevne at Åsgårdstrand helsesenter også får 3d ul før jul. Fikk vite det av Sjur her for snart 2 uker siden.![]()
Ja, han er veldig flink! Eneste i landet tror jeg som driver med 4DHar hørt om flere som er veldig fornøyd med kvinnedoktoren, så hvis jeg skal ta noe mer privat ultralyd så kommer jeg til å bestille der![]()
Man må kanskje det, ikke vet jeg. Tenkte bare å nevne det siden du bor rett oppi der.Ohh har fått med meg at han har 3D, men trodde man måtte være pasient der?
jeg har jo ham som fastlege, så tenkte å utnytte meg av det selv. 
Har hørt folk er fornøyd med at han har 3DMan må kanskje det, ikke vet jeg. Tenkte bare å nevne det siden du bor rett oppi der.jeg har jo ham som fastlege, så tenkte å utnytte meg av det selv.
![]()
Men kan tipse om at sykehuset i Vestfold også har 3D om man spør, så slår de over, men de har ikke fargeprinter daOoh, så han har allerede fått maskinen?Har hørt folk er fornøyd med at han har 3DSå fancy er ikke min lege
Men kan tipse om at sykehuset i Vestfold også har 3D om man spør, så slår de over, men de har ikke fargeprinter da
![]()

Jeg mener å ha hørt rykter om detOoh, så han har allerede fått maskinen?da må jeg ta en telefon og få bestilt tid!
Hehe ja, fikk 3d her på begge de to andre, men da må man opp på svangerskapspoliklinikken, ikke nede på føden, og det er ikke deres prioritering om dagen.![]()

Morro.Jeg mener å ha hørt rykter om detJeg er en del på svangerskapspoliklinikken, så spør alltid der
![]()
ja var en del der jeg også, men nå tar de jo alt inneliggende her nede i fjerde så. 
Stemmer du er jo innlagt!Morro.ja var en del der jeg også, men nå tar de jo alt inneliggende her nede i fjerde så.
![]()
Jepp, får lov å ta litt perm nå og da heldigvis, men må bli her inne til det. Mener det var 29. November senest de gjør snittet. Men Huff så kjedelig å bare stirre i den gule veggen på siv.Stemmer du er jo innlagt!må du være på sykehuset frem til KS?

Nei, så kjedeligJepp, får lov å ta litt perm nå og da heldigvis, men må bli her inne til det. Mener det var 29. November senest de gjør snittet. Men Huff så kjedelig å bare stirre i den gule veggen på siv.![]()

Nei, så kjedeligMen godt du blir tatt vare på i det minste
Krysser fingrene for at tiden går fort fremover, selv om det går sent
![]()

God å høre at du holder deg positivTakk skal du ha, får smertestillende hver 4 dag og idag er en av de dagene, så hat vært en relativt bra dag idag, og har begynt å sette på lydbøker, så det får jo tiden til å gå raskere.![]()
![]()

Må jo det, skal man overleve lang tid på sykehus må man ha galgenhumor og se det positive i alt.God å høre at du holder deg positivKanskje du får lastet ned noen serier også? Det er mitt tidsfordriv for tiden
![]()

Må jo det, skal man overleve lang tid på sykehus må man ha galgenhumor og se det positive i alt.
Hehe, har med både headset og nettbrett med både Netflix og disney+, så serier og filmer skorter det ikke på.![]()
Ja det er veldig kjedelig, men det er fordi de fant to sjeldne tilstander som het vasa previa og velamentøst feste av navlesnor. Førstnevnte er at fosterets blodårer lugger i hinnen foran mormunnen, og evt rier kan briste dem og da blør den lille ihjel, den andre er at navlesnoren er festet i fosterhinnen og ikke morkaken, så de blodårene (mine årer) ligger ubeskyttet og ikke inni den geléen som skal ligge rundt og beskytte dem. De er redde for at enten mine eller babyens årer skal ta skade. Derfor også planlagt keisersnitt senest uke 34.Hvorfor må du være innlagt egentlig? Var det ikke sånn at ingenting hadde skjedd med livmorhals? Kunne de ikke fulgt opp med kontroller da, eventuelt åpen retur? Veldig fint du blir ivaretatt, men det må jo være veldig kjedelig.
Ja det er veldig kjedelig, men det er fordi de fant to sjeldne tilstander som het vasa previa og velamentøst feste av navlesnor. Førstnevnte er at fosterets blodårer lugger i hinnen foran mormunnen, og evt rier kan briste dem og da blør den lille ihjel, den andre er at navlesnoren er festet i fosterhinnen og ikke morkaken, så de blodårene (mine årer) ligger ubeskyttet og ikke inni den geléen som skal ligge rundt og beskytte dem. De er redde for at enten mine eller babyens årer skal ta skade. Derfor også planlagt keisersnitt senest uke 34.
Det er en god innstilling! Og galgenhumor må lan ha for å overleve i denne verdenMå jo det, skal man overleve lang tid på sykehus må man ha galgenhumor og se det positive i alt.
Hehe, har med både headset og nettbrett med både Netflix og disney+, så serier og filmer skorter det ikke på.![]()
Du får si i fra om du trenger serietips! Går Mye i det om dagen
Å kjør på, jeg er stuck, føler jeg har sett det som er å se!Det er en god innstilling! Og galgenhumor må lan ha for å overleve i denne verdenDu får si i fra om du trenger serietips! Går Mye i det om dagen
![]()

Å kjør på, jeg er stuck, føler jeg har sett det som er å se!![]()