3D ultralyd ?

JayCee

Forelsket i forumet
JuniJubel2021
Juligull2021
Hei :angelic:

Noen her som har vært på 3D ultralyd før?
Hva kan de se på undersøkelsen?


Dette er vårt 2 barn.
Har vært på oul for noen uker siden, der jeg fant ut at baby er helt frisk heldigvis :Heartpink men timen var veldig ubehagelig. Fikk selvfølgelig ikke ha med partner, ikke filme/videochatte, og spurte på slutten av timen om de kunne se om det var en liten bror eller søster der. Da sa de at slike ting var ikke en del av undersøkelsen deres. Jeg fikk tilslutt skrevet ut 1 bilde som jeg kunne vise til barnefar, dette ene bilde måtte jeg betale 200kr for.
 
Har ikke vært på 3D ultralyd, men synes den ultralydtimen du har vært på hørtes veldig merkelig ut! Du må ha vært skikkelig uheldig, for sånn pleier det ikke å være! Og forstår veldig godt at du ønsker en finere ultralydopplevelse :Heartred
 
Var på 3D ultralyd med nr 2 og skal 12.mars med jenta i magen :) var en veldig fin ultralyd og matchet veldig med hvordan barnet så ut i magen. Hørtes utrolig kjip ut den ultralyden du hadde ... aldri opplevd noe lignende før :bag::bored:
 
Har vært på 3D ultralyd. Gikk gjennom anatomien i 2D og sjekket alt slik som på OUL, fikk bekreftet kjønnet igjen, og fikk sett den søteste mageboeren i 3D :love017

Synd du hadde en så kjip opplevelse på OUL. Ser på terminlisten at vi hører til samme sykehus, men jeg fikk en hyggelig jordmor. Måtte betale for bildene jeg også, men fikk flere, og hun spurte om jeg ville vite kjønnet. Håper du får en bedre opplevelse om du velger å gå på en 3D ultralyd ❤
 
Dette er 4D fra første svangerskap. Skal på 4D igjen nå neste uke med mageboeren :)
 

Vedlegg

  • 9985D805-A51A-4BF9-BA8D-CBEBB0FA4868.jpeg
    9985D805-A51A-4BF9-BA8D-CBEBB0FA4868.jpeg
    30,7 KB · Visninger: 131
Dette er 4D fra første svangerskap. Skal på 4D igjen nå neste uke med mageboeren :)
Tenk at man kan få så fine bilder av en som fortsatt bor i magen :love7
 
Har bestilt 3D UL når jeg er i uke 28. Barnefar har ikke fått vært med på UL tidligere dette svangerskapet, så blir nok ekstra stas for han :)
 
Huff, jeg fikk skikkelig vondt av deg nå! Håper virkelig du unner deg 3D UL (vurderer selv) og får en mye mer positiv opplevelse! ❤️
 
Tusen takk for svar alle sammen :happy:
Har nå bestilt time hos ultralyd jordmor, gleder meg til å se lille nurket igjen og sammen med far :Heartred:Heartred
 
  • Liker
Reactions: Srh
Hei :angelic:

Noen her som har vært på 3D ultralyd før?
Hva kan de se på undersøkelsen?


Dette er vårt 2 barn.
Har vært på oul for noen uker siden, der jeg fant ut at baby er helt frisk heldigvis :Heartpink men timen var veldig ubehagelig. Fikk selvfølgelig ikke ha med partner, ikke filme/videochatte, og spurte på slutten av timen om de kunne se om det var en liten bror eller søster der. Da sa de at slike ting var ikke en del av undersøkelsen deres. Jeg fikk tilslutt skrevet ut 1 bilde som jeg kunne vise til barnefar, dette ene bilde måtte jeg betale 200kr for.
Høres ut som du virkelig har truffet feil JM
Hadde hvert fristende klage. Hat hatt flere runder der og kun en gang har jeg betalt for bildene. Kommer ann på hvilke JM og hva de synes om kvalitetene på bildene virker det som. Håper du tar en ny ul og får en koselig opplevelse!
 
Det hørtes ikke noe hyggelig ut. Vi har hatt 3D med de to vi har fra før å er en veldig koselig opplevelse. Første gangen hadde vi med våre foreldre og søsken også, men andre gangen bare oss å storebror. Veldig flinke, å får se litt filmer, masse bilder. Vi fikk med en minnepenn med alt han tok. Så det er absolutt noe å anbefale:)
Vi skal ikke denne gangen, men det er mest fordi vi ikke skal vite hva det blir, å man ser det så lett på 3D hva det er, så vil ikke risikere det:)
 
Var på ultralyd nå torsdag som var :happy: en kjempefin opplevelse. Fikk se en frisk, men beskjeden jente på skjermen sammen med far :Heartpink ville bare ha hendene foran ansiktet :Heartpink var fint og endelig kunne gjøre noe sammen med far slik at han også kan føle seg litt inkludert :love7
 
Var på ultralyd nå torsdag som var :happy: en kjempefin opplevelse. Fikk se en frisk, men beskjeden jente på skjermen sammen med far :Heartpink ville bare ha hendene foran ansiktet :Heartpink var fint og endelig kunne gjøre noe sammen med far slik at han også kan føle seg litt inkludert :love7
Åå så fint å høre at dere fikk en fin opplevelse:joyful: Kjempe koselig å kunne gjøre det sammen:Heartred Vår lille frøken gjemte seg helt bort hun. Lå med ryggen til. Så vi fikk kun se ett lite øre og masse rygg :hilarious: Men alt var fint der inne da. Det er det viktigste:joyful:
 
Back
Topp