3D ultralyd

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Noen som skal/har vært?
Bestilte oss time til helga vi! Hadde egentlig ikke tenkt meg i vei, men har vært med de to andre så litt artig å ha like bilder av alle barna også :) også er jeg litt redd for at de kan ha sett feil på kjønn, så da blir det greit med en ekstra sjekk ;)
 
Tror vi ender med å ikke gjøre det. Litt spennende å vente med å se ansiktstrekk, men kanskje jeg hadde gjort det hadde det ikke vært for at jeg skal på flere ultralyder. Alltid greit å få bekreftet kjønn flere ganger :D
 
Jeg skal neste uke! :) gleder meg masse til å se babyen, og håper jeg får mulighet til å se litt ansiktstrekk! Synes det hjelper på ventetiden. Er så spent på å se lille babyen
 
Jeg skal neste uke! :) gleder meg masse til å se babyen, og håper jeg får mulighet til å se litt ansiktstrekk! Synes det hjelper på ventetiden. Er så spent på å se lille babyen

Hos oss - særlig mannen - har det vært litt enklere å forholde oss til personen der inne - ikke bsre at det er en baby liksom ;)
 
Samboer har veldig lyst til å se den lilles ansikt, så vi vurderer det. Problemet er at jeg har morkaken foran, så jeg tror nesten ikke vi får sett noe uansett. Er det noen som har erfaring med dette?
 
Samboer har veldig lyst til å se den lilles ansikt, så vi vurderer det. Problemet er at jeg har morkaken foran, så jeg tror nesten ikke vi får sett noe uansett. Er det noen som har erfaring med dette?
Sniker fra April
Har morkaken foran og var på 3D uke 23+1:) så lille sitt fjes uten problemer! Men vil anbefale å vente til uke 23 eller senere da baby er veldig tynn før den tid. Men ser den godt!:)
 
Sniker fra April
Har morkaken foran og var på 3D uke 23+1:) så lille sitt fjes uten problemer! Men vil anbefale å vente til uke 23 eller senere da baby er veldig tynn før den tid. Men ser den godt!:)

Så kjekt at du fikk sett baby :joyful:! Da kan vi jo teste det ut og forhåpentligvis se et lite fjes.:smiley-bounce015 Er i uke 25 i morgen, så da er det perfekt timing for å bestille tenker jeg. Det skal vel helst gjøres før uke 30?
 
Så kjekt at du fikk sett baby :joyful:! Da kan vi jo teste det ut og forhåpentligvis se et lite fjes.:smiley-bounce015 Er i uke 25 i morgen, så da er det perfekt timing for å bestille tenker jeg. Det skal vel helst gjøres før uke 30?
Det er absolutt god timing! Etter uke 30 tror jeg babyene begynner bli litt store. Så tror det blir vanskelig å se :)
 
Samboer har veldig lyst til å se den lilles ansikt, så vi vurderer det. Problemet er at jeg har morkaken foran, så jeg tror nesten ikke vi får sett noe uansett. Er det noen som har erfaring med dette?

Jeg hadde det med nr 2, men fikk fine bilder likevel.. større utfordring med lite samarbeidsvillige barn inni magen ;) alle tre har vært vanskelige p fått bilder av! Minstemor lå f.eks sist søndag med hender, føtter OG navlesnor foran ansiktet ;) så ble nok de mest uklare bildene denne gangen ;)
 
Samboer har veldig lyst til å se den lilles ansikt, så vi vurderer det. Problemet er at jeg har morkaken foran, så jeg tror nesten ikke vi får sett noe uansett. Er det noen som har erfaring med dette?

Jeg har også morkake foran, og er også redd for ikke å ikke få sett noe. Men har bestilt, og skal på 3D-ul nå på tirsdag; er da 27+4. Skal dele min erfaring etterpå, krysser fingrene! :)
 
Vi har bestilt time til tirsdag ettermiddag. Mest fordi vi er nysgjerrige på hvilket kjønn babyen er:joyful: lille lå selvfølgelig med navlestrengen foran, da vi var på OUL:hilarious:
 
Jeg har også morkake foran, og er også redd for ikke å ikke få sett noe. Men har bestilt, og skal på 3D-ul nå på tirsdag; er da 27+4. Skal dele min erfaring etterpå, krysser fingrene! :)

Så spennende! Ja, hadde vært utrolig kjekt å høre hvordan det gikk xsmile9
 
Nettopp vært på UL, og ikke noe problem at morkaken lå foran! Jordmor kunne justere hvor framtredende den ble på bildene. Fikk fine, klare bilder :joyful:

Så kjekt å høre! Nå har jeg også bestilt, men blir ikke før om noen uker :happy:
 
Så kjekt å høre! Nå har jeg også bestilt, men blir ikke før om noen uker :happy:
Hvilken uke??!husk at man etter en viss uke får dårligere bilder igjen
 
Det blir i uke 29 så jeg håper det ikke er alt for sent! Det er kanskje litt i seneste laget :shy:
Der jeg tok det anbefaler de fra uke 23-28 så da er du vel ikke så langt unna :)
 
Det blir i uke 29 så jeg håper det ikke er alt for sent! Det er kanskje litt i seneste laget :shy:

Det jeg tok anbefalte de uke 28-30 ;)
JM sa også at de også kan få fine bilder fram til uke 34, avhengig av hvor mye fostervann som er tilgjengelig (nødvendig for at ultralydbølgene blir reflektert tilbake) og hvor stor babyen er blitt (at de får hele ansiktet på skjermen).
 
Back
Topp