3D Ultralyd?

Norrona

Flørter med forumet
Noen som tenker seg på det eller har vært i tidligere svangerskap? Hvilke erfaringer har dere i såfall gjort dere med tanke på hvilken uke det er best å gjøre dette i? Og hvordan var det?:)<3
Er i uke 27 nå, og vurderer å bestille.
 
Jeg tok i sist svangerskap i uke 26 og i uke 29, jeg vil si at uke 29 så ble bildene helt fantastiske. Se. Er så like som mulig hvordan han så ut når han ble født. Super fine , skal ta nå også i uke 29 Eller rundt der. Men stedet har like mye å si, jeg tok et sted som ble anbefalt av ei venninne, og glad for det for de tok fargebilder og farge film.
 
Skal omkring 28-29. Gjort det tidligere og
 
Her er det første så vi har ikke gjort dette før, men vi har bestilt til uke 30 :happy:
 
Vi har bestilt til når jeg er 28+1, altså om 2 uker! Svigermor lurte på om vi hadde lyst, og hun betaler det for oss. Hun er minst like nysgjerrig som oss på hvem som befinner seg inni magen! Har bare hørt gode erfaringer ang. 3D-ultralyd, så vi gleder oss veldig!
 
Tror vi må dette ja har også lyst for å få en ekstra titt på kjønn. De mente jente på OUL, men babyen lå ikke sånn kjempegunstig til for å kunne si det 100% sikkert. (Det kan de vel aldri men)
 
Var i uke 14, ble 3D bare fordi det var inkludert i nipt testen. Babyen så bare rar ut, så fikk ikke noe ut av det. Sikkert morsommere å ta det nå :) men jeg har vært på 6 vanlige ul og kjenner ikke behov for 3D pga det. Er så klart spent på utseende, men klarer å vente i 3 mnd til.
 
Var idag.. Fantastisk fin opplevelse:Heartblue Ble masse fine videosnutter og 40 bilder! Veldig detaljert og ikke noe problem å se hvem lillegutt lignet på.. Velbrukte penger, hadde uten tvil gjort det igjen! Er 28+3 btw;)
 
Jeg bestilte 3D time i dag om når jeg er i uke 39+ 4, håper bildene blir bra. Men samme mannen som sist svangerskap, vet han tar de fineste bildene. Bildene fra sist er bare super fine. Var på 3D i uke 13 må si at det er noe helt annet, ikke sammenlignbart i det hele tatt, for etter uke 24 så kan man faktisk se hvem det ligner på og se hvordan babyen ser ut❤️❤️❤️
 
Til dere som har vært på 3D ultralyd - vet dere hvor mange man kan ha med seg? :hilarious: Både mamma og svigermor vil være med meg og barnefar :shy: Så da blir vi 4 stk... Er det altfor mange? :hilarious::hilarious:
 
Vi dropper 3D denne gangen også. Vi vet kjønn, så da ønsker vi å bevare spenningen med utseende og hvem lillebror ligner på til fødselen. Ut fra bildene på oul er han ca kliss lik storesøster, men med litt mindre oppstoppernese
 
Til dere som har vært på 3D ultralyd - vet dere hvor mange man kan ha med seg? :hilarious: Både mamma og svigermor vil være med meg og barnefar :shy: Så da blir vi 4 stk... Er det altfor mange? :hilarious::hilarious:
Der jeg har vært kunne man lett hatt med fire, så ta de med hvis du ønsker der, og er det ikke plass til alle inne, så rullerer dere bare❤️ Så hyggelig at alle de vil være med❤️
 
Der jeg har vært kunne man lett hatt med fire, så ta de med hvis du ønsker der, og er det ikke plass til alle inne, så rullerer dere bare❤️ Så hyggelig at alle de vil være med❤️
Takk for svar ❤️ Ja er veldig koselig ❤️
 
Var det første gangen, ikke andre. Tenker ikke gjøre denne gangen heller.

Var på vekstkontroll i dag, og da tok legen på 3D og syns han var såå lik ene storebroren sin! Så er jo veldig gøy å se allerede :)
 
Velger nok bort det denne gangen også fordi om vi har lyst. Babyen ligger tydeligvis litt vanskelig til så etter tre ultralydundersøkelser på sykehuset der vi ikke har fått sett så mye så orker vi ikke å bruke mye penger på et sannsynlig skuffende resultat privat. :)
 
Dere som har vært, ble dere fornøyd med bildene? Har dere vært i tidligere svangerskap også, og ligner barna evt.? :)
 
Back
Topp