3D ultralyd!

Julismil

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
FebbisBebbis2021 ❄️
Vi har vært på 3D ultralyd og det var så spennende og fint! Vi fikk et ansikt på lillevenn, vi fikk til og med se et smil. Herlig :Heartpink Alt var i skjønneste orden, lille som var 28+5 på ul var rett over 1300 gram og noen-og-30 cm lang (verken jeg eller pappaen husker hva hun sa:wacky:) . Babyen er litt over gjennomsnittet, men fortsat innenfor normalen.

Noen som vil tippe kjønn? Vi fikk kjønnet bekreftet, og det var ingen tvil! :Heartred

Last edited:
Så koselig ❤️ I og med at du sier ingen tvil, tipper jeg gutt

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å ta flere ul. Men bestilte spontant en så jeg skal på onsdag. Gleder meg :)
Kommende storebror og søskenbarn skal få bli med.
De vet det ikke enda. alt er nok i orden med babyen, men tenker å gå inn alene først og få det bekreftet før de får komme inn

Så koselig! Det er så fascinerende med disse 3D-ultralydene. Nydelige bilder du fikk!
Gjetter på at det er en gutt som er der inne :D

Vi har vært på 3D ultralyd og det var så spennende og fint! Vi fikk et ansikt på lillevenn, vi fikk til og med se et smil. Herlig :Heartpink Alt var i skjønneste orden, lille som var 28+5 på ul var rett over 1300 gram og noen-og-30 cm lang (verken jeg eller pappaen husker hva hun sa:wacky:) . Babyen er litt over gjennomsnittet, men fortsat innenfor normalen.

Noen som vil tippe kjønn? Vi fikk kjønnet bekreftet, og det var ingen tvil! :Heartred

Vis vedlegget 254784 Vis vedlegget 254785
Så fine bilder!

Så gøy, og så fin baby :happy::Heartred vet ikke helt hva jeg skal tippe, men siden du har sagt at de så jente på OUL og du var spent på om det fortsatt var det er jeg veldig spent jeg også, kanskje det ikke bare er jeg som får sjokket om nytt kjønn :p hehe

Så koselig ❤️ I og med at du sier ingen tvil, tipper jeg gutt

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å ta flere ul. Men bestilte spontant en så jeg skal på onsdag. Gleder meg :)
Kommende storebror og søskenbarn skal få bli med.
De vet det ikke enda. alt er nok i orden med babyen, men tenker å gå inn alene først og få det bekreftet før de får komme inn

Det er ei lita jente, hun som utførte ultralyden var ikke i tvil, og det var veldig lett å se for oss også i 3D:) Gled deg, veldig fin opplevelse! Sikkert lurt å være føre var, men alt er helt sikkert i skjønneste orden med babyen din:) Er alltid litt nervøse sommerfugler før en ultralyd, frykten for at det skal være noe sitter jo gjerne i uansett. Jeg er sikker på at det blir en fin opplevelse for dere alle, lykke til :)

Så koselig! Det er så fascinerende med disse 3D-ultralydene. Nydelige bilder du fikk!
Gjetter på at det er en gutt som er der inne :D

Veldig fascinerende! Utrolig kult når vi fikk se "live video" av hva hun (for det er ei jente xsmile9) foretok seg i akkurat det øyeblikket. Vi fikk til og med opptak av et lite smil :)

Så gøy, og så fin baby :happy::Heartred vet ikke helt hva jeg skal tippe, men siden du har sagt at de så jente på OUL og du var spent på om det fortsatt var det er jeg veldig spent jeg også, kanskje det ikke bare er jeg som får sjokket om nytt kjønn :p hehe

Tusen takk :Heartred Hehe, det ble nok ingen sjokk på oss idag, hun bekreftet det vi fikk vite på OUL. Har sjokket lagt seg hos deg, eller trengs det litt mer omstilling? :)

Så fine bilder ❤️

Gleder meg til vi skal neste mandag, da skal storesøsken også bli med ☺️

Så fine bilder du fikk :) Og så gøy å få bekreftet at det er en jente :) Klarer dere å se hvem hun ligner på? Vi var på 3D ultralyd forrige uke og fikk se en liten yoga-baby som lå med føttene over hodet og leggene foran ansiktet i 45 min :) Vi fikk likevel se nok til at det ikke er noen tvil om at hun er prikk lik pappaen :) Fantastisk opplevelse!

Tusen takk :Heartred Hehe, det ble nok ingen sjokk på oss idag, hun bekreftet det vi fikk vite på OUL. Har sjokket lagt seg hos deg, eller trengs det litt mer omstilling? :)
Å, så bra, lettende :angelic: Det største sjokket har lagt seg, jeg tar meg fortsatt i å tenke «ho» innimellom men det går seg nok til snart:p

Så fine bilder du fikk :) Og så gøy å få bekreftet at det er en jente :) Klarer dere å se hvem hun ligner på? Vi var på 3D ultralyd forrige uke og fikk se en liten yoga-baby som lå med føttene over hodet og leggene foran ansiktet i 45 min :) Vi fikk likevel se nok til at det ikke er noen tvil om at hun er prikk lik pappaen :) Fantastisk opplevelse!

Tusen takk! Vanskelig å se hvem hun ligner på, men kan faktisk se visse ansiktstrekk som ser ut for å komme fra mannen og meg. Utrolig fascinerende! Tror hun får pappaens nese og mine bollekinn:) Det var en fantastisk opplevelse ja, helt enig! :)

Back
Topp