3D ultralyd

Babystar

Glad i forumet
Noen som har hatt det før eller skal ha det i dette svangerskapet ?
Har veldig lyst selv, men lurer på hva uke som er best ? Vil jo ha finest mulig bilder av lille prinsessa [emoji173]️

Sniker fra juni

Vi hadde bestilt time nå i uke 24, men gynekologen ringte, og anbefalte at vi ventet til uke 28, da får de som regel finere bilder. Så vi gjorde som han anbefalte, og skal inn om fire uker. Anbefalingen er vel mellom uke 28 og 32, og erfaringen min er at bildene blir mye finere når man har morkaken på bakre vegg av livmoren.

Jeg har lyst til å reise på Spesialistsenteret for kvinner på Jessheim hos Lundring.
Samboer synes det er tullete:p Mener jeg leste at de der anbefaler rundt uke 30.

Jeg tok forrige svangerskap og tok da i uke 28/29 da det var anbefalt :-) en utrolig fin opplevelse og vurderer det denne gangen også[emoji4]

Jeg har lyst til å reise på Spesialistsenteret for kvinner på Jessheim hos Lundring.
Samboer synes det er tullete:p Mener jeg leste at de der anbefaler rundt uke 30.

Samboeren her også syns det er tullete og unødvendig sløsing av penger, men jeg har fremdeles lyst.

Jm klarte ikke å se kjønn tydelig på oul. Vi skal derfor bestille privat senere for å få vite det sikkert. Jm anbefalte å vente til etter uke 26, så vi bestiller sikkert i uke 28 :)

Dette er 3D hos lundring i uke 13, har morkaka på fremsiden. :hilarious: Tror han får til fine bilder uansett ☺️
C7946A5E-3AD1-4BFC-B1EB-25CAAEA2E2D4.jpeg

Både jeg og mannen har såå lyst til å dra på 3D. Men det er så vanskelig for oss siden vi må reise gamske langt. Så det blir veldig dyrt siden vi må betale for ultralyden og flyreise. Er for langt til at jeg orker å kjøre. Hvis vi skulle kjøre må vi nesten betale for overnatting i tillegg.

Uke 28 anbefales. Vi tok med forrige og det var en fantastisk opplevelse.:) Har lyst nå også men vi får se om vi orker. Må reise et stykke for å ta det.

Tok i uke 28/29 med forrige og skal helt klart denne gangen også [emoji4] så fine bilder og koslig å hilse på lille igjen [emoji170]

Uke 28 - 30 er vel mest anbefalt for 3D ultralyd [emoji4] Gjorde det forrige svangerskap og kommer til å gjøre det nå også [emoji4]

Da er vel det beste for meg å ta mellom ultralydene på sykehuset som er uke 24&31 at jeg tar midt mellom der ?
Noen som husker ca priser ??

Vi hadde det sist (for 10 år siden), og skal det igjen nå! Husker det som en helt fantastisk opplevelse ❤️
Vi tenker at søsken skal få være med da.

Hva tenker dere om å ha med foreldre og sviger på 3D ul?

Jeg ville nok ikke gjort det. Tenker det blir så mange i rommet og at det er noe jeg vil gjøre sammen med barnefar, så kan vi heller stolt vise frem bilder etterpå[emoji4]

Men hadde ikke barnefar kunnet vært med, så kunne jeg vurdert å høre med mor/svigermor[emoji4]

Men er ikke noe galt i å ha de med heller om man ønsker det[emoji1303] gjør det du føler for[emoji4]

Back
Topp