Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjærsten syns det er veldig bortkasta pengerSå gøyHer håper jeg å overbevise samboer, som egentlig synes det er litt bortkasta penger. Vi har bilder av henne i 3D fra to tidligere UL så jeg skjønner han vel litt, men jeg vil så gjerne se henne igjen
![]()
Heldiggris! Lurer på om jeg skal hinte litt til det jeg også. Jeg vet at foreldrene mine har like lyst, om ikke mer, til å ta en "sneak peak"Kjærsten syns det er veldig bortkasta pengerHan skal heller ikke være med da han syns de ser ekle/skumle ut i 3D. Haha. Men for meg er det verdt det. Vil se henne og dobbel/trippelsjekke at det faktisk er ei jente. Men mamma er snill så jeg skulle få det i julegave
![]()
Do it!Heldiggris! Lurer på om jeg skal hinte litt til det jeg også. Jeg vet at foreldrene mine har like lyst, om ikke mer, til å ta en "sneak peak"![]()
Veldig varierende priser. Volvat helt klart dyrest med over 2300,-. Jeg tar det hos Hamar gynekologene og betaler 1400.-.Hva koster det sånn ca.?
Alle sier forskjelligVi vil! Men har ikke bestilt time endai hvilken uke er det best å ta? Vi vil også få dobbeltsjekka at det fortsatt er samme kjønn som på OUL
![]()
Kjæresten skal ikke være med for han syns det er creepy. Ser ut som aliens sier hanEr det bare meg som syns de 3D-bildene er litt creepy...?![]()
Jeg har også morkaken foran, det skal ikke ha noe å si jeg fikk 3D når jeg ikke var så langt på vei og jeg fikk helt klare bilder.Hvordan er det med 3D når morkaken ligger i front? Kan det bli dårligere bilder? Kjenner godt spark og har gjort det fra 16+2.
Det er kjedelig, spesielt når det koster såpass myeGjorde det med nr 1 og det var (nesten) bortkastet. Hun nektet å vise seg frem i det hele tatt. Fikk se et øre og at hun hadde langt hår i nakken. Var jo kjekt å se henne selvfølgelig, men var ganske skuffet.
Hva koster det sånn ca.?
Veldig varierende priser. Volvat helt klart dyrest med over 2300,-. Jeg tar det hos Hamar gynekologene og betaler 1400.-.