3D-ultralyd

Srh

Gift med forumet
Sommerfuglene
JuniJubel2021
Flere her som har bestilt seg 3D-ultralyd eller har planer om det?
Jeg skal den 19/12, da er jeg 25+6. Bare 29 dager til :D
 
Så gøy :D Her håper jeg å overbevise samboer, som egentlig synes det er litt bortkasta penger. Vi har bilder av henne i 3D fra to tidligere UL så jeg skjønner han vel litt, men jeg vil så gjerne se henne igjen :)
 
  • Liker
Reactions: Srh
Så gøy :D Her håper jeg å overbevise samboer, som egentlig synes det er litt bortkasta penger. Vi har bilder av henne i 3D fra to tidligere UL så jeg skjønner han vel litt, men jeg vil så gjerne se henne igjen :)
Kjærsten syns det er veldig bortkasta penger :p Han skal heller ikke være med da han syns de ser ekle/skumle ut i 3D. Haha. Men for meg er det verdt det. Vil se henne og dobbel/trippelsjekke at det faktisk er ei jente. Men mamma er snill så jeg skulle få det i julegave :)
 
Kjærsten syns det er veldig bortkasta penger :p Han skal heller ikke være med da han syns de ser ekle/skumle ut i 3D. Haha. Men for meg er det verdt det. Vil se henne og dobbel/trippelsjekke at det faktisk er ei jente. Men mamma er snill så jeg skulle få det i julegave :)
Heldiggris! Lurer på om jeg skal hinte litt til det jeg også. Jeg vet at foreldrene mine har like lyst, om ikke mer, til å ta en "sneak peak" :)
 
  • Liker
Reactions: Srh
Vi vil! Men har ikke bestilt time enda :) i hvilken uke er det best å ta? Vi vil også få dobbeltsjekka at det fortsatt er samme kjønn som på OUL :p
 
  • Liker
Reactions: Srh
Vi vil! Men har ikke bestilt time enda :) i hvilken uke er det best å ta? Vi vil også få dobbeltsjekka at det fortsatt er samme kjønn som på OUL :p
Alle sier forskjellig :p Noen fra uke 26 og til 29 og andre fra uke 24. Jeg vil ta før jul og da var det kun ledig den ene datoen, da er jeg 25+6. Snakket med andre og sett bilder fra uke 25-26 og de så kjempe bra ut :) Men jeg ville ikke gjort det noe før pga underhudsfett på babyen.. tenker 25-28 er rimelig innafor :)
 
Gjorde det med nr 1 og det var (nesten) bortkastet. Hun nektet å vise seg frem i det hele tatt. Fikk se et øre og at hun hadde langt hår i nakken. Var jo kjekt å se henne selvfølgelig, men var ganske skuffet.
 
Ikkje vert med dei andre og blir ikkje denne gangen heller. Men nå får eg tett oppfølging med ekstra ultralyd undersøkelser, så føler det blir for mykje å bestille 3D utenom i tillegg. Og så har legen min bytta over til 3D innimellom med alle sammen, så får litt 3D ;-)
 
  • Liker
Reactions: Srh
Hvordan er det med 3D når morkaken ligger i front? Kan det bli dårligere bilder? Kjenner godt spark og har gjort det fra 16+2.
 
Hvordan er det med 3D når morkaken ligger i front? Kan det bli dårligere bilder? Kjenner godt spark og har gjort det fra 16+2.
Jeg har også morkaken foran, det skal ikke ha noe å si jeg fikk 3D når jeg ikke var så langt på vei og jeg fikk helt klare bilder.
 
Gjorde det med nr 1 og det var (nesten) bortkastet. Hun nektet å vise seg frem i det hele tatt. Fikk se et øre og at hun hadde langt hår i nakken. Var jo kjekt å se henne selvfølgelig, men var ganske skuffet.
Det er kjedelig, spesielt når det koster såpass mye :( Man ønsker jo gjerne å få mest mulig ut av en sånn time..
 
Back
Topp