3D ultralyd

Twilight

Forumet er livet
Vi var å så på vår lille prinsesse igår ☺️ ImageUploadedByBV Forum1477374474.577982.jpgImageUploadedByBV Forum1477374501.428800.jpg

Vi gleder oss så masse til å møte henne ❤️❤️

Oi, det var skikkelig fine ul-bilder da :o nydelig lita tulle :D <3

Vi var også igår og fikk heeeelt fantastiske bilder!! Han var sååå fotogen sa jordmora, hun syns det var så gøy at hun ville så vidt la oss gå :p
Jeg er helt forelska<3

Så kjekt :) nå fikk jeg og lyst :(

De som er usikker, anbefaler det virkelig datteren vår på 9år synes det var helt spesielt

Ser veldig godt på bildene at hun ligner på snuppa når hun var liten ☺️

Det var stas ihvertfall

Herlige bilder! :)

Et spørsmål til dere som har erfaring med 3d ultralyd:
Jeg vurderer å ta en ultralyd rundt uke 36 (som er litt sent for gode 3d-bilder har jeg hørt), men lurer på om det er stor "fare" for å se kjønnet på 3d ultralyd? Ser man det godt liksom?
Vi vil ikke vite nemlig:)

Jeg vurderer en ekstra ultrayd mot slutten av svangerskapet, og gynekologen jeg vil gå til har bare 3d/4d-apparat.
Skjønner jo at jeg kan la vær å kikke på skjermen, men da er jo litt av moroa borte.
Jeg vil gjerne se alt, bortsett fra akkurat hva som er mellom beina:happy:

Herlige bilder! :)

Et spørsmål til dere som har erfaring med 3d ultralyd:
Jeg vurderer å ta en ultralyd rundt uke 36 (som er litt sent for gode 3d-bilder har jeg hørt), men lurer på om det er stor "fare" for å se kjønnet på 3d ultralyd? Ser man det godt liksom?
Vi vil ikke vite nemlig:)

Jeg vurderer en ekstra ultrayd mot slutten av svangerskapet, og gynekologen jeg vil gå til har bare 3d/4d-apparat.
Skjønner jo at jeg kan la vær å kikke på skjermen, men da er jo litt av moroa borte.
Jeg vil gjerne se alt, bortsett fra akkurat hva som er mellom beina:happy:

Vil tro det er temmelig lett å unngå å se kjønnet så seint. Babyen er jo ganske stor da, og sitter kanskje også festet. Tenker det er den dummeste risikoen, at du kan risikere at babyen har det så trangt at du ikke ser fjeset dens godt om den har hodet nedi bekkenet og sånt, armene foran fjeset osv. Ville ringt og spurt hva deres erfaring er.

Bra vi er flere som ikke ville vite da, jeg lå og kikket unna da jordmor målte lårbeinet og sjekket den nedre delen av babyen :p

Back
Topp