Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg hørt, mellom 24 og 30 eller noe? Da har de fått ganske definerte trekk og har fremdeles mye fostervann og god plass rundt seg. Men det kan jo gjøres nårtidsomhelst. Jeg har megasøte 3D-bilder fra uke 13Er det slik at det anbefales å vente med å ta 3D ultralyd til uke 24? Noen her som har planer om det?![]()
GJØR det!!!Jeg vil så veldig!![]()
Det har jeg hørt, mellom 24 og 30 eller noe? Da har de fått ganske definerte trekk og har fremdeles mye fostervann og god plass rundt seg. Men det kan jo gjøres nårtidsomhelst. Jeg har megasøte 3D-bilder fra uke 13Men ser jo ikke noe ansiktstrekk da. Spørs vel litt hva som er målet.
Jeg og!!Jeg vil så veldig!![]()
Er det slik at det anbefales å vente med å ta 3D ultralyd til uke 24? Noen her som har planer om det?![]()
Jeg og!!![]()
GJØR det!!!jeg skal ringe og bestille time i uke 24-25. Var helt fantastisk moro sist!
![]()
Tror de anbefaler det fra uke 24 til 32 eller noe, eller du kan gå inn på sida til helsehusetSå rått! Ja, må gjøre det ass! Skal høre på oul når de anbefaler, tenker jeg!![]()
Det var et fornuftig forslag! Tusen takk!Tror de anbefaler det fra uke 24 til 32 eller noe, eller du kan gå inn på sida til helsehusetdet står der også!^^