3D-Ultralyd

JanSko

Betatt av forumet
Er det slik at det anbefales å vente med å ta 3D ultralyd til uke 24? Noen her som har planer om det? :-)

Der jeg skal ta anbefaler de mellom uke 24-34, helst rundt uke 28 for best resultat.

Er det slik at det anbefales å vente med å ta 3D ultralyd til uke 24? Noen her som har planer om det? :-)
Det har jeg hørt, mellom 24 og 30 eller noe? Da har de fått ganske definerte trekk og har fremdeles mye fostervann og god plass rundt seg. Men det kan jo gjøres nårtidsomhelst. Jeg har megasøte 3D-bilder fra uke 13 :p Men ser jo ikke noe ansiktstrekk da. Spørs vel litt hva som er målet.

ImageUploadedByBV Forum1452802194.860457.jpg

Jeg vil så veldig! :D

Det har jeg hørt, mellom 24 og 30 eller noe? Da har de fått ganske definerte trekk og har fremdeles mye fostervann og god plass rundt seg. Men det kan jo gjøres nårtidsomhelst. Jeg har megasøte 3D-bilder fra uke 13 :p Men ser jo ikke noe ansiktstrekk da. Spørs vel litt hva som er målet.

Synes jeg har hørt det samme :-) for vår del er det for å se mest mulig noe som ligner en baby :-P så da tror jeg vi venter. Men kjenner at jeg har veldig lyst nå! :-) hvordan så det ut i uke 13?? :-)

Så rått! Ja, må gjøre det ass! Skal høre på oul når de anbefaler, tenker jeg! :D
Tror de anbefaler det fra uke 24 til 32 eller noe, eller du kan gå inn på sida til helsehuset:) det står der også!^^

Tror de anbefaler det fra uke 24 til 32 eller noe, eller du kan gå inn på sida til helsehuset:) det står der også!^^
Det var et fornuftig forslag! Tusen takk! :)

Jeg bestiller nok time til uke 26/27/28:) etter hva som passer:) har gjort det med de to andre:) hadde jeg ikke tatt det med første jenta mi så er det ikke sikkert hun hadde levd i dag. Der oppdaget de sykdomme hun ble født med:)

Vi tok i uke 28 med storesøster, ble kjempe fine bilder og hun er lik bildene den dag i dag Vi har bestillt i uke 28 denne gangen også :) Gleder meg!

fikk beskjed om har man morkaken på fremrevegg lønner det seg mellom uke 25-26, men ellers er alt fra uke 26-32 det som er normalt :) jeg har gutten min på 3D nå fra uke 17 det holder for jeg skal ha 8 ul til sammen +

med N visste jeg ikke om alle kontrollene så vi tok 3D, men synes han skal få være fred litt og :)

Back
Topp