3D ultralyd

Terne

Rugeklar!!
*MIA*
Maiblomstene 2016
Novemberlykke 2018
noen som skal?

Hvilken uke bestiller dere/har dere bestilt? Mener sonografen jeg var hos anbefalte uke 28-29 men mulig det har gått helt i surr for meg...

Leste mellom uke 26-31;). Vi skal ikke:). Var ikke ned storebror heller:). Hvis ikke jeg bare må om noen uker så:p, men planen er ikke:)

Vurderte det egenltig, men skal på ultralyd på sykehuset pga morkaka i uka 29, så kjenner at det egentlig ikke er noen big deal allikevel, selv om det ikke blir 3D på sykehuset vil jeg tro :) Viktigste er å få sett på gutten :)

Jeg skal ikke ta det. Ut skal han jo uansett så vi får tidsnok sett ham. Fikk faktisk 3D på OUL. Stilig det, men syntes likevel vanlig var mest spennende. Kanskje fordi jeg er sykepleier og kjenner igjen det meste på skjermen :-P Men utrolig hvor tydelig og fint alt blir med splitter ny UL-maskin! Så til og med ansiktet tydelig i 2D, bedre enn i 3D synes jeg, men fikk ikke fanget det på stillbilde da.

Jeg leste at det var best mellom uke 24-32. Men kan jo hende det kommer ann på fra klinikk til klinikk :) Jeg skal i uke 27! :) :)

Vi har bestilt i uke 29 :) Gleder meg!! Var det med storesøster, veldig stas å få film av lille nurket.

Vi skal på 3D i uke 24 :D
Vi fikk ikke se kjønnet på OUL da knøttet lå med rompa frem og da har vi veldig lyst å ta en tur på 3D. Regner med det er større sjanse for å se hvilket kjønn i 3D hvis knøttet ligger riktig.

Vi skal ikke.. Var på 3D sist, vi ble mer skremt en forelsket.. Syntes han så så rar ut også var nesa større en hode, så vi ble nesten litt bekymret. Men ut kom en perfekt baby med perfekt nese:-P

Nei. Fikk tilbud om gratis ul i uke 28, 32 og 36 med 3d. Takket nei. Man ødelegger jo hele overraskelsen med hvordan barnet ser ut :p

Vi var på 3D med storesøster i uke 24. Må nok gjøre det denne gangen også! Så stas og se bebis!:D

Back
Topp