3D ultralyd

Vinterbaby15

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
Er det noen som har hatt 3D ultralyd allerede? Hvilken uke var du i da?

Har bestilt til i neste uke er 22+5 da, og skal til Trondheim en tur så tar det i den forbindelse. :)
Har ikke 3D ultralyd her jeg bor..

Er det noen som har hatt 3D ultralyd allerede? Hvilken uke var du i da?

Har bestilt til i neste uke er 22+5 da, og skal til Trondheim en tur så tar det i den forbindelse. :)
Har ikke 3D ultralyd her jeg bor..

Det er vel i tidligste laget? De anbefaler fra uke 23-28 men de sa at 23 egentlig var litt tidlig da jeg snakket med de. Jeg har bestilt til uke 26, da de mente det var "optimalt" tidspunkt

Har bestilt til uke 26 :) god erfaring med storesøster på 3d i den uka, fikk utrolig bra bilder :)

Ja er dessverre sånn at jeg skal ned til Trondheim flere ganger i år. :(
Er det like greit å avbestille da?

Ja er dessverre sånn at jeg skal ned til Trondheim flere ganger i år. :(
Er det like greit å avbestille da?

Ring å hør du :) er det "kun" for å få gode bilder eller er det "helsesjekken" du er ute etter? Du kan jo høre om de synes det blir for tidlig. Ultralydportalen du skal på?

Jo de sa at det var tidlig.
Grunnen til at jeg vil kjøpe ultime er at apparatet til gynekologen er så gammelt at det blir bare grøtete bilder.
Også vil vi så gjerne vite kjønn :)

Grunnen til at det evt blir 3D er at samboeren min ikke kan være med så hadde jo vært hyggelig at han kan se bilder/video når vi kommer hjem. :)

De tar jo vanlig ul først også 3D ul, så så lenge du er forberedt på at bildene (i 3D) kanskje ikke blir de beste, så oppnår du jo likevel det du ønsker med ul'en selv om det er tidlig

Har bestilt til uke 27. Er 25 nå.
Uke 22/23 er vel litt tidlig.. Hadde ventet litt jeg så jeg får mer for pengene og mye bedre bilder :-)

Har bestilt til uke 27. Er 25 nå.
Uke 22/23 er vel litt tidlig.. Hadde ventet litt jeg så jeg får mer for pengene og mye bedre bilder :-)

Ja det er bare det at det blir i neste uke, ellers så blir det ikke siden det ikke er 3D ultralydmuligheter her.. :/

Ja det er bare det at det blir i neste uke, ellers så blir det ikke siden det ikke er 3D ultralydmuligheter her.. :/
Hvis du ikke har mulighet til å ta det senere, så syns jeg du skal gjøre det om du har lyst :) det hadde jeg og gjort, om eneste muligheten var neste uke. :)

Ja samme her. :) Siden det er litt tidlig for bra bilder.
Også vil mannen gjerne være tilstede om/når vi får vite kjønn, så da venter vi til neste kontroll hos gyn i midten av september. :)

Jeg var denne uken! Var akkurat 25 da jeg var der, og han(gynekologen) syntes det var tidlig! Får å få best mulig bilder ville han ventet til rundt uke 27-28! Men det ville ikke jeg ;)

Skulle jo egentlig ikke ha 3D jeg, men hadde ekstra fosterdiagnostikk i dag, og da slo han på 3D for å sjekke grundig for leppe og ganespalte :) jeg begynte nesten å grine. Fikk med meg et bilde hjem

Skulle jo egentlig ikke ha 3D jeg, men hadde ekstra fosterdiagnostikk i dag, og da slo han på 3D for å sjekke grundig for leppe og ganespalte :) jeg begynte nesten å grine. Fikk med meg et bilde hjem
Var alt fint??
Åå vil se bilde :D

Alt var i skjønneste orden, eneste "avviket" var at han er 5% mindre enn gjennomsnittet. Fikk beskjed om at det ikke var noe å bekymre meg over da slike avvik forekommer og opp til 10% før det er noe å bry seg med, så fremt alt annet er vel og bra :)
hurra!:) så godt å høre at alt er i orden,veldig glad på dine vegne!:)

Alt var i skjønneste orden, eneste "avviket" var at han er 5% mindre enn gjennomsnittet. Fikk beskjed om at det ikke var noe å bekymre meg over da slike avvik forekommer og opp til 10% før det er noe å bry seg med, så fremt alt annet er vel og bra :)
936d061961a0d391c325620392f81e49
navlestrengen er litt i veien :p
Så godt å høre!! :D Nydelige gutten ♡
Datteren min viste 12% avvik på ordinær ultralyd, men hun kom ut med 3210 kg :) vet om veldig mange som får høre det samme, men får helt normale barn! Så det går nok helt fint! :D

Back
Topp