3D ultralyd

Qvini

Glad i forumet
Hvilken uke er det best å ta 3D ultralyd? Har bestilt i uke 30 men det er så lenge til, og lurer på om jeg skal bestille en ny time en annen plass og avbestille den jeg har! er 25+3 idag :)

Jeg skal når jeg er 29+3, så er jo nesten 30 uker. Va ca samme tid sist, fikk kjempefine bilder :)

Jeg skal nå på torsdag :) ville egentlig vente lenger men siden sambo har travle dager å ikke kan ta fri jobb for å bli med så tar vi nå :) sist var jeg i uke 32.. Fikk ikke gode bilder men det var fordi jenta lå med ansiktet inn i morkaken :/.

Jeg håper pjokken er mer samarbeidsvillig enn søstera :p kommer til å være 25+4 denne gangen :)

Meinar å ha hørt at det er mest gunstig i mellom veke 28-32. Dette fordi babyen då har fått litt "fett" på kroppen, men ikkje blitt for stor enno. Vi hadde i veke 17, og fekk gode bilder, men ser godt kva dei meinar. Trur eg iallefall ville venta til veke 28...

Jeg vil være 26+4 når jeg skal på 3d ultralyd.. på den klinikken jeg skal ta det anbefales det å ta den mellom uke 24 og 28..

Er nesten 28 uker når vi skal.:) sto at det var en ideell uke.:)

Jeg skal i morgen, er da 25+3. Der vi skal anbefaler de mellom uke 25-30

30 er den beste uken. Kilde er overlege på fosterdiagnostikk :)

Der jeg går anbefaler de fra uke 24-28 fordi da er det fortsatt god plass i livmoren :) ikke så trangt. Kan være vanskeligere å få ta bilder når det er trangt. Den uken du er i nå er jo perfekt til å ta 3D :D

Tenkte også å dra i uke 30:) Mest for å se hvor stor hun er i forhold til storesøster som kom i uke 30 :)

Back
Topp